همکاری لیندا کیانی و شبنم فرشادجو در «پلاک۹۷»

بازیگر فیلم کوتاه «پلاک ۹۷» به کارگردانی سارا غفوریان در ارتباط با این فیلم کوتاه در گفت و گو با «صبا» اظهار کرد: فیلمبرداری این فیلم کوتاه به تازگی به پایان رسیده و مراحل تدوین آن آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: مدت زمان این فیلم کمتر از ۲۰دقیقه است و من،لیندا کیانی و عسل حسینی سه بازگر خانم این فیلم هستیم و دو بازیگر Actor آقا هم در این فیلم نقش آفرینی می کنند. «پلاک۹۷» فیلمنامه بسیار جذابی داشت و همه صحنه ها در یک لوکیشن فیلمبرداری می شد.

فرشادجو اضافه کرد: این فیلم کوتاه در ارتباط با مشکلات زنان و مهاجرت آن هاست که در دهه های ۶۰،۵۰ و ۷۰روایت می شود.بسیار مینیمالیستی به داستان نگاه شده و فکر می کنم نتیجه خوبی داشته باش دو به احتمال زیاد فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه حضور داشته باشد.

او در خصوص علاقه خود به فیلم کوتاه توضیح داد: به کار کوتاه علاقه مندم چون بسیار جای مانور و حرفی برای گفتن دارد.من تاکنون ۶فیلم کوتاه بازی کردم و با توجه به موج جدید ترجیح می دهم تمرکزم را بیشتر بر روی این فیلم ها قرار دهم و در هرسال ۴یا ۵فیلم کوتاه در کارنامه کاری خود داشته باشم،چون هرکدام تجربه یک فیلم بلند را دارد و دوست دارم بیش از پیش در این حوزه فعالیت داشته باشم.

همچنین فیلم کوتاه «پیاده» به کارگردانی شکوفا کریمی و تهیه کنندگی مهدی کرم پور با بازی شبنم فرشادجو،مهراوه شریفی نیا و... در سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
*صبا

کدخبر: 435193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟