لباسیی از جنس کاغذ از یک طراح با ذوق +عکس

البته که نام آن پیراهن کاغذی می باشد, کاغذهای به کار رفته در لباس از دفترچه تلفن سیاه و سفیدی بدست آمده است, در هنر Art فشن , هنرمندان دیگر چنین ایده ای را به شکلی دیگر ساخته و به نمایش درآورده اند , اما تنها ظاهری زیبا و لباس نما دارد و به طور رسمی از لحاظ پوشاک و پوشیدن آن رد می شوند.
پیراهن کاغذی

ترکیب طرح لباس و کاغذ ؛
Kelly Murray بسیار هنرمندانه و دقت بالا اسکچ آن را کشیده سپس با بررسی آن که آیا واقعا می توان آن را به عنوان پوشاک استفاده کرد زیر ذره بین برده است و اطمینان لازم را برای متخصصین فراهم می کند تا آنان به این باور برسند که می توان با یک لباس کاغذی بدون هیچ نگرانی ای در خیابان ها قدم نهاد.
مساله ای که این طراحی را شگفت انگیز تر جلوه می دهد آن است که هنرمند با دست های خود ؛ تا های کاغذ , دوختن ,چسباندن و پیلی هایش را درست کرده است. این امر به نوعی بالا بودن کیفیت اثر را نشان می دهد, برخی از هنرمندان مشهور طرح نهایی خود را به افراد زیر دست خود می سپارند و تنها به صورت ناظر ,کار خود را وارسی می کنند.
ولی اینکه فردی حرفه ای همچون Kelly Murray به تنهایی لباس را می سازد و آن را ارائه می دهد ,بیانگر آن است که این لباس از استحکام ,کیفیت ودقت بسیاری بهره جسته است و کاملا قابل اعتماد می باشد. در کنار این موارد باورش سخت است که فردی چنین جزئیاتی را از درون کاغذ درآورده باشد و شیء ساده ای مثل کاغذ را به یک شاهکار پیچیده مبدل سازد.
پیراهن-کاغذی-
طراحان از هر موضوعی الهام گرفته و از محصولی در کارشان بهرمند می گردند ؛
در ضمن فراموش نکنید که کار با متریالی مثل کاغذ دشوارتر از آن است که تصورش را بکنید خصوصا در زمینه ای همچون طراحی لباس و فشن . همان طور که در مطالب پیشین هم به آن اشاره شد ؛ طراحان لباس و مد تلاش می ‌کنند تا لباسی که طراحی می‌ کنند تابعی از زیبایی و دل‌انگیزی باشد،
آن ها باید در نظر داشته باشند که هر نوع لباسی چه مخاطبی دارد و همچنین در چه موقعیتی پوشیده می‌ شود. آن ها برای انجام این مهم محدوده‌ ای وسیع از مواد و ترکیبات آن و همچنین طیف گسترده ‌ای از رنگ ها، الگو ها و سبک‌ ها را در اختیار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پیراهن-کاغذی-

کدخبر: 296565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟