مظلومی: استقلال دیگر نباید بازیکن بی کیفیت جذب کند

پرویز مظلومی بعد از حضور در مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مرحوم غلامحسین مظلومی تمام عمرش را برای استقلال Esteghlal گذاشت، همه می‌دانند که او گفت من را با پیراهن استقلال دفن کنید این خودش نشان می‌دهد او چقدر وابسته به این تیم بود و چقدر برای این تیم زحمت کشید. نیازی نیست من از او تعریف و تمجید کنم زیرا خدماتی که غلامحسین مظلومی برای باشگاه استقلال کرده بر هیچکس پوشیده نیست.

وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال با مامه بابا تیام و جباروف برای بازگشت به این تیم مذاکره کرده است، گفت: به ما چیزی اعلام نکرده‌اند. در کمیته فنی هم چیزی در این زمینه مطرح نشده است.

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است استقلال بازیکنان خارجی دیگری جذب کند، گفت: فعلاً که ۳ بازیکن خارجی داریم و اول باید تکلیف آنها مشخص شود.

خبرنگاری گفت با این صحبت یعنی آنها باید بروند که مظلومی پاسخ داد اصلاً اینگونه نیست، من چنین حرفی نزدم.

وی در خصوص اینکه آیا کمیته فنی روی بازیکنانی که استقلال می‌خواهد نیم‌فصل جذب کند نظارت خواهد داشت یا خیر، گفت: اگر کادر فنی بازیکنی بخواهد باید در کمیته فنی بررسی شود، حرف اول و آخر را در مورد بازیکن شفر می‌زند اما استقلال باید بازیکنان خوبی داشته باشد و اگر قرار است بازیکنی جذب شود باید با کیفیت باشد چون طبعاً بازیکن باید به باشگاه کمک کند ما هم فقط می‌توانیم نظراتمان را به مدیریت باشگاه منتقل کنیم.

وی در خصوص شایعه حضور جباری در کادر فنی استقلال گفت: من از این مسائل اطلاعی ندارم و بهتر است از مدیریت باشگاه در این زمینه سوال کنید.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص اینکه بازنشسته‌های ورزشی باید محل کار خود را ترک کنند، گفت: من خودم بازنشسته هستم (با خنده) ولی باید قانون Law اجرا شود. شنیده‌ام که به صورت جدی پیگیر این موضوع هستند که بازنشسته‌ها شغل خود را ترک کنند و من امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. خیلی‌ها در حال مبارزه هستند که بمانند ولی امیدوارم کوتاه بیایند و پست خود را ترک کنند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟