این مرد شام و ناهار عقرب زنده می خورد + عکس

به گزارش رکنا، لی که از نیش عقرب بسیار دردش آمده بود آن‌قدر عصبانی شد که بدون اینکه فکر کند، برای انتقام گرفتن از عقرب، آن را از روی زمین برداشت و به طرف دهانش‌برد و عقرب بیچاره را ‌خورد. تازه آن موقع بود که لی از طعم عقرب خوشش می‌آید و از آن روز به بعد او هزاران عقرب را به دندان کشیده است.

مردم سرزمین چین تبحر خاصی در انجام کارهای عجیب‌وغریب دارند. مثلا یکی چاقویی عظیم می‌سازد تا روی لبه آن راه برود و دیگری تخم‌مرغ مصنوعی درست می‌کند و به مردم می‌فروشد و رستوران‌هایشان هم که تازگی‌ها غذای کاغذی می‌فروشند.

مرد عقرب خور

حالاهم نوبت به «لی لیکان» رسیده تا کار عجیب‌وغریبی از او سربزند. البته کاری که لیکان انجام می‌دهد علاوه بر عجیب و غریب بودن آن بسیار خطرناک و دلهره‌آور است شاید افراد زیادی باشند که با تمرین زیاد بتوانند رکوردهای شگفت‌انگیز بزنند اما تقلید از کار لیکان ممکن است به قیمت جان انسان تمام شود.

از  سال ها پیش تاکنون لی لیکان هر وقت که می‌خواهد غذا بخورد همراه آن عقرب‌های زنده را هم نوش جان می‌کند.  او خیلی راحت عقرب‌های زنده را یکی یکی به سمت دهانش می‌برد و آنها را درسته می‌بلعد.

لیکان می‌گوید از زمانی‌که جوان بود، یک روز روی تپه‌های نزدیک روستای محل زندگی‌اش واقع در هینان مشغول پیاده‌روی بود که ناگهان عقربی او را نیش می‌زند.

لی که از نیش عقرب بسیار دردش آمده بود آن‌قدر عصبانی شد که بدون اینکه فکر کند، برای انتقام گرفتن از عقرب، آن را از روی زمین برداشت و به طرف دهانش‌برد و عقرب بیچاره را ‌خورد. تازه آن موقع بود که لی از طعم عقرب خوشش می‌آید و از آن روز به بعد او هزاران عقرب را به دندان کشیده است.

البته این مرد  که عقرب‌های زیادی را در یک شیشه مربا ی بزرگ نگهداری می‌کند همیشه هم همراه غذا آنها را نمی‌خورد و گاهی اوقات که هوس خوردن عقرب‌ها را می‌کند انگار که در حال خوردن تنقلاتی مانند چیپس و پفک است آنها را دانه دانه از شیشه بیرون می‌آورد و به دهان می‌گذارد. هنگامی‌که از لی پرسیدند این عقرب‌ها چه مزه‌ای دارد او جواب داد مزه این جانور کمی شبیه به دانه سویای سرخ کرده است  انگار که دانه سویا می‌خوری.

با شنیدن این خبر ممکن است این سوال به ذهن بیاید که مگر این عقرب‌ها نیش ندارند که لیکان را نیش نمی‌زنند یا شاید هم او پیش از اینکه عقرب‌ها را بخورد نیش آنها را می‌گیرد و با این کار فقط خواسته تا جلب توجه کند و مشهور شود. برای یافتن این پاسخ گروهی تصمیم گرفتند تا از نزدیک این کار لیکان را مشاهده کنند.  

آنها نزد لیکان رفتند و همراهشان تعدادی عقرب که مطمئن بودند زهردار است بردند و به لیکان گفتند که اگر راست می‌گوید باید این عقرب‌ها را بخورد. لیکان هم خیلی راحت و بدون اینکه مقاومتی کند یکی یکی عقرب‌ها را بدون هیچ مشکلی خورد.  

البته به گفته لی لیکان هنگامی‌که او عقربی را به دهانش می‌برد، درست زمانی‌که عقرب را گاز می‌زند، جانور به طور طبیعی برای دفاع از خود دهان لیکان را نیش می‌زند اما این نیش‌ها بر پیرمرد کاری نیست و هیچ تاثیری روی او نمی‌گذارند و به گفته خودش او در برابر نیش عقرب ایمن است.

کدخبر: 916911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟