چگونه پول خود را از بایننس خارج کنیم؟ مراحل احراز هویت حساب بایننس

 

درست است که بایننس بزرگ‌ترین و معتبرترین صرافی در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، اما متاسفانه کاربران ایرانی در فهرست تحریم‌های این صرافی هستند. ازهمین‌رو احراز هویت ایرانیان در بایننس کاری سخت و در بسیاری موارد ریسک‌آفرین است.

اگر شما هم قبل از اجباری شدن فرایند احراز هویت در بایننس در این صرافی مشغول فعالیت بوده‌اید و اکنون قادر به خارج کردن دارایی‌های خود نیستید، اصلا نگران نباشید. در این مقاله قرار است به سوال «چگونه پول خود را از بایننس خارج کنیم» پاسخ دهیم. به خواندن این مطلب ادامه دهید تا روش حل مشکل احراز هویت بایننس و جلوگیری از بلوکه شدن دارایی‌ها را به شما آموزش دهیم.

نحوه وارد شدن به حساب کاربری بلوکه شده

برای برداشت دارایی‌های دیجیتالتان از جمله ارز هارمونی، بیت‌کوین یا اتریوم از حساب بلوکه‌شده بایننس باید حداقل ۲ ساعت از قفل شدن حساب بایننس شما گذشته باشد؛ سپس می‌توانید وارد حسابتان شوید. در چنین مواقعی با یک پیغام Disable Account مواجه خواهید شد که برای ادامه کار باید روی دکمه Reactive Now کلیک کنید. در گام بعدی صرافی بایننس درباره تغییر رمز عبور و بازه زمانی دسترسی به حساب برای خارج کردن موجودی خود پیغام‌هایی می‌دهد که باید روی گزینه Reactivate Account کلیک کنید.

در ادامه کار پنجره‌ای با عنوان Security verification مشاهده خواهید کرد. در این پنجره کد تایید ۶ رقمی ارسال‌شده به ایمیل و همچنین کد تایید دو عاملی حساب گوگل را وارد کنید. برای جلوگیری از احراز هویت ایرانی خود، اصلا شماره موبایل وارد نکنید. در ادامه صفحه Answering Questions برایتان باز خواهد شد که بعد از پاسخ به سوالات می‌توانید برای احراز هویت اقدام کنید.

وارد شدن به حساب کاربری

حل مشکل احراز هویت بایننس با کارت اقامت

اگر ساکن ایران نیستید، به‌راحتی با استفاده از کارت ID، پاسپورت و گواهی‌نامه رانندگی خود می‌توانید مراحل احراز هویت را تکمیل کنید؛ اما متاسفانه امکان احراز هویت با مدارک شناسایی ایرانی امکان‌پذیر نیست. همچنین توجه کنید که کشور محل اقامت شما نیز در فهرست تحریم‌های بایننس قرار نداشته باشد یا محدودیت‌هایی برای فعالیت در بایننس وضع نکرده باشد.

چنانچه هیچ ارزی در حساب بایننس خود ندارید، توصیه می‌کنیم به سراغ صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر مانند نوبیتکس بروید تا با مشکلاتی مانند بلوکه شدن دارایی‌ها مواجه نشوید. این صرافی از انواع ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و قیمت لحظه‌ای همه رمزارزها از جمله قیمت sand تا ارزهای شناخته‌شده‌تر مانند بیت‌کوین را با نمودار به شما نشان می‌دهد.

احراز هویت در بایننس با کمک افراد معتمد خارج از ایران

اگر آشنایی در خارج از کشور دارید که بسیار مورد اعتماد شما است، از او بخواهید تا مشکل قفل شدن حساب بایننس شما را برطرف کند. برای این کار باید مشخصات حساب بایننس خود از جمله نام کاربری، رمز عبور و کد تایید دومرحله‌ای را به شخص مورد اعتمادتان بدهید تا او با مدارک شناسایی خود، مراحل احراز هویت را طی کند.

به یاد داشته باشید که این روش فقط در صورتی پیشنهاد می‌شود که شخص موردنظرتان واقعا فرد معتمدی باشد. در غیر این صورت شخص ثالث با دسترسی به حساب شما می‌تواند دارایی‌هایتان را به کیف پول خود منتقل کند. بعد از احراز هویت نیز دارایی‌های دیجیتال خود را فورا از حساب بایننس خارج کنید.

درخواست از پشتیبانی بایننس برای رفع مشکل احراز هویت

چنانچه از روش‌های بالا قادر به حل مشکل احراز هویت بایننس خود نیستید و هنوز برایتان سوال است که «چگونه پول خود را از بایننس خارج کنیم» توصیه می‌کنیم این مشکل را صادقانه با پشتیبانی بایننس در میان بگذارید. در متن پیام می‌توانید نسبت به تحریم بودن IPهای ایران اعلام بی‌خبری کنید و از صرافی بخواهید تا دسترسی حساب شما را برگرداند.

چنانچه متن مناسبی برای تیم پشتیبانی بایننس ارسال کنید، ممکن است حساب شما برای مدت کوتاهی باز شود تا برای خارج کردن سرمایه خود از صرافی اقدام کنید. به یاد داشته باشید که اعتماد به افراد غریبه یا کسانی که در ازای دریافت پول، ادعای حل مشکل احراز هویت بایننس را می‌کنند، کار بسیار خطرناکی است و دارایی‌های شما را در معرض سرقت قرار می‌دهد.

مشکل احراز هویت

چگونه پول خود را از بایننس خارج کنیم؟

بعد از اینکه به هر طریقی مراحل احراز هویت شما با موفقیت انجام شد، وقت آن است که در اسرع وقت نسبت به خارج کردن پول خود از بایننس اقدام کنید. برای برداشت ارزهای دیجیتال باید از قسمت Funds به بخش Withdrawal بروید. چنانچه احراز هویتتان تکمیل نشده باشد، باید کد تایید ارسالی به ایمیل خود و همچنین کد دوعاملی حساب گوگل یا همان کد اپلیکیشن Google Authenticator را وارد کنید.

روی گزینه Select Withdrawal Coin کلیک کنید و سپس ارز دیجیتال مورد نظرتان برای برداشت را انتخاب کنید. در ادامه باید آدرس کیف پول مقصدتان را بنویسید یا کپی پیست کنید. در نهایت نیز تعداد کوین‌های مورد نظرتان برای برداشت را وارد کرده و روی دکمه Submit کلیک کنید. توصیه می‌کنیم کلیه دارایی‌هایتان را در اسرع وقت از بایننس خارج کنید.

از کجا بفهمیم حساب بایننس مسدوده شده است؟

چنانچه صرافی بایننس ایرانی بودن شما را از روی IP یا شماره تلفن تشخیص دهد، اقدام به مسدود کردن حساب شما خواهد کرد. بلوکه شدن حساب بایننس نیز با پنجره‌ای با پیغام Your account has been disabled به اطلاع شما خواهد رسید. با مشاهده این پیغام قادر به انجام هیچ‌گونه فعالیتی اعم از خرید و فروش، معاملات مارجین یا هر نوع مبادله ارز دیجیتال دیگر نخواهید بود.

صرافی نوبیتکس؛ بهترین جایگزین بایننس بدون ترس از بلوکه شدن دارایی‌ها

در این مقاله سعی کردیم روش‌های بی‌خطر برای رفع مشکل احراز هویت بایننس را معرفی کنیم و به سوال «چگونه پول خود را از صرافی بایننس خارج کنیم» پاسخ دهیم. به یاد داشته باشید که فعالیت در صرافی بایننس از ایران به هر نحوی خطراتی مانند بلوکه شدن حساب و از دست رفتن کل دارایی‌ها را به همراه خواهد داشت. ازهمین‌رو توصیه می‌کنیم فعالیت خود را حتما در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر داخلی ادامه دهید.

نوبیتکس بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که از مزایای فوق‌العاده‌ای مانند کارمزد پایین، تنوع گسترده ارزهای دیجیتال، پشتیبانی حرفه‌ای و امنیت بالا برخوردار است. کار کردن با این صرافی بسیار آسان بوده و حتی برای مبتدیان نیز رابط کاربری راحتی دارد. برای ورود به این صرافی به آدرس nobitex.ir مراجعه کنید و بعد از ثبت‌نام مراحل احراز هویتتان را تکمیل کنید. در صورت مواجهه با هرگونه سوال نیز می‌توانید از تیم پشتیبانی این صرافی کمک بگیرید.

 

کدخبر: 948529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟