اقدام هولناک داماد با زن جوان پشت شمشادهای بزرگراه باکری + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، این گفته‌های تازه دامادی است که به جرم Crime قتل Murder دستگیر شده. ماجرای این جنایت به 23اسفند پارسال برمی‌گردد. آن روز جسد زن جوانی در حاشیه بزرگراه باکری پیدا شد که با  20 ضربه چاقو از پا در آمده بود. درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی هویت قربانی و دستگیری عامل جنایت شروع شده بود خانواده‌ای با مراجعه به پلیس خبر از ناپدید شدن دخترشان دادند که مشخصات وی با جسد زن جوان مطابقت داشت.
با شناسایی هویت مقتول، مأموران با بررسی مکالمات تلفنی وی موفق به شناسایی مردی جوان شدند که آخرین بار با قربانی تماس گرفته بود. این مرد دستگیر شد و به قتل زن جوان اقرار کرد. وی گفت: با مقتول مدتی قبل آشنا شدم. او با همسرش اختلافات شدیدی داشت و به‌دنبال رمالی می‌گشت تا با ورد و جادو، طلسم زندگی‌اش را بشکند و مشکلاتش را حل کند. من هم چون یک رمال حرفه‌ای می‌شناختم از این زن پول گرفتم تا وی را پیش او ببرم. اما رمالی که می‌شناختم سرش خیلی شلوغ بود و زن جوان تصور می‌کرد او را سرکار گذاشته‌ام. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و در یک لحظه عصبانیت دست به جنایت زدم.
این متهم پس از اعتراف، صحنه جنایت را بازسازی کرد و دیروز برای آخرین دفاع به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. وی وقتی پیش روی قاضی محسن مدیرروستا قرار گرفت، ‌چنین گفت: من 20ضربه نزده‌ام و تا جایی‌که یاد دارم فقط 4یا 5ضربه به او زدم. از طرفی من از مقتول 900هزارتومان پول گرفته بودم و می‌خواستم به‌زودی رمال را به وی معرفی کنم.
روز حادثه Incident با او قرار گذاشتم و چون می‌خواستم تریاک‌ خرد کنم چاقو با خود برداشتم اما با زن جوان درگیر شدم. او پولش را می‌خواست و از طرفی مرا تهدید کرد و گفت همه‌‌چیز را به همسرم می‌گوید و آبرویم را می‌برد، این را که شنیدم ترسیدم و عصبی شدم. چرا که 2‌‌ماه بیشتر از ازدواجم نمی‌گذشت و می‌ترسیدم زندگی‌ام به‌هم بخورد.
همین شد که با چاقو ضرباتی به وی زدم و ناخواسته قاتل The Murderer شدم. پس از جنایت هم کیف و گوشی موبایلش را برداشتم و داخل سطل زباله انداختم.متهم پس از پایان جلسه با قرار قانونی روانه زندان Prison شد و این در حالی است که خانواده مقتول درخواست قصاص متهم را کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

اقدام شیطانی با یک دختر / راننده کامیون او را داخل کابین برد و ... + عکس

فوری / برادر ریگی کشته شد + عکس

نتایج فینال خنداننده‌شو لو رفت!

قتل یک کارتن خواب در مزرعه کلم به خاطر 40 هزارتومان+عکس

اولین فیلم از قتل 2 برادر نقره ساز در اردبیل + عکس

راز تلخ دستان سرد «ناز بانو» / در کارخانه با مردی آشنا شدم و ...

اشتباه هولناک شعبده باز / این زن زیبا هنگام نمایش در آتش سوخت + عکس

دختر جوان نوزاد ارتباط پنهانی اش را در میان زباله های بیمارستان رها کرد + عکس

اقدام هولناک داماد با زن جوان پشت شمشادهای بزرگراه باکری + عکس

کشف اجساد 2 دختر نوجوان در بیابان های اطراف تهران

حمله دزدان موتورسوار به روزنامه نگار قدیمی و ماجرای رد تماس 110

مردی که در دو راهی انتخاب زن عقدی یا همسر موقت به دادگاه خانواده تهران رفت

مرگ مرموز جوان ایرانی در «مانوس» استرالیا + عکس

فوری / قتل وحشتناک 2 برادر با شلیک های پی در پی در شهرک سینا + عکس

منصور یاورزاده قاضی جنایی سرشناس کشور در گذشت + عکس

قتل اسرارآمیز ۲ زن ایرانی درآلمان

ناکامی تلاش برای بمب گذاری در آمریکا

جوان نابینا چشم‌بسته غیب می‌گوید + عکس

2 دختر وقتی تمساح یک و نیم متری را در استخر خانگی دیدند و ...

کدخبر: 294925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟