واکنش باشگاه پرسپولیس به جذب اشکان دژآگه

اشکان دژآگه، کاپیتان تیم ملی ایران بعد از جدایی از وولفسبورگ آلمان هنوز پاسخی به پیشنهادات نداده و این در حالی است که شایعه‌ای امروز مبنی بر مذاکره با پرسپولیس منتشر شد.
اشکان دژاگه که پیش از این نیز بارها در خصوص حضورش در فوتبال ایران صحبت‌هایی صورت گرفته بود، اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد. او در حاشیه تمرین امروز پیش از جدال برابر سوریه نیز در واکنش به اینکه مقصد آینده‌اش کدام تیم خواهد بود همه چیز را به مدیربرنامه‌اش واگذار کرد.
با این حال شایعه در خصوص این انتقال عجیب به پرسپولیس واکنش مدیر نقل و انتقالات این باشگاه را در پی داشته است. ترکاشوند که در نقل و انتقالات موفق شد شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح و گادوین منشا را برای پرسپولیس جذب کند و قرارداد کامیابی نیا را با موفقیت تمدید کرد، درباره شایعه جذب اشکان دژآگه گفت: من در جریان این شایعات نیستم. اصلا هم با آقای دژآگه بحث و مذاکره‌ای نداشته ایم و خواهشم این است که رسانه‌ها شان کاپیتان تیم ملی را حفظ کرده و از انتشار چنین شایعاتی خودداری کنند. 
وی ادامه داد: پرسپولیس خیلی زودتر بحث نقل و انتقالاتی خود برای فصل جدید را بست و انتظارات کادرفنی و هواداران برآورده شد. اشکان بازیکنی بزرگ و برای فوتبال ایران ارزشمند است و ما هیچ پیشنهادی در این رابطه نداشتیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟