به گزارش رکنا، ظهر دیروز فردی با مرکز پلیس 110 خرمشهر تماس گرفت و گفت که خانم پیری درون خانه اش درخیابان طالقانی فوت کرده است و به دلیل اینکه آثارخون در کنار جسد دیده می شود احتمال قتل زیاد است.

ماموران کلانتری 11 شهری خرمشهر بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند. فرزندان مقتول که به بتول خانم معروف بود درمحل حادثه حضورداشتند و به پلیس گفتند، مادرپیرشان که درجنگ تحمیلی هردوپایش را ازدست داده وباویلچربه این طرف وآن طرف می رفت و درخانه پدری درکوی طالقانی به تنهایی زندگی می کرده است .

آنها ادامه دادند که شب گذشته چندباربرای جویاشدن حال مادرمان باوی تماس گرفتیم اما او جواب تلفن ما را نداد که درنهایت ظهرامروز دلواپس حال وی شدیم و زمانیکه با کلید زاپاسی که دراختیارداشتیم در خانه رابازکردیم جسد خون آلود مادرمان را گوشه خانه یافتیم.

ماموران پس از نمونه برداری از محل جنایت و تحقیقات محلی پرونده را برای بررسی بیشتردراختیار شعبه جناحی پلیس آگاهی خرمشهر قرار دادند وجسدمقتول برای معاینه تخصصی به پزشکی قانون انتقال یافت.

تحقیقات پلیس و بازپرس جنایی برای پیداکردن قاتل یاقاتلان ادامه دارد و زمان مرگ تلخ این زن 71 ساله شب قبل از پیدا شدن جسد غرق در خون تعیین شده است.

ماموران دراین رابطه 2نفرکه مظنون به قتل بتول خانم بودند را دستگیر و بازجویی از آنان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 98787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟