آلبوم موسیقی انیمیشن «آرزو» منتشر شد+ فیلم

به گزارش رکنا، پخش آلبوم موسیقی انیمیشن آرزو (Wish) که مهم‌ترین انیمیشن موزیکال سال گذشته محسوب می‌شود، در فیلیموکودک آغاز شد. در این آلبوم تمام قطعات اجرا شده در نسخه دوبله انیمیشن «آرزو»، شامل ۷ قطعه از هنرمندان مختلف با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن در اختیار علاقه‌مندان به این اثر قرار گرفته است.

این برای اولین‌بار است که آلبوم موسیقی یک انیمیشن به صورت مجزا از اثر در نمایش خانگی جمع‌آوری و منتشر می‌شود، مجموعه‌ای که ترانه و موسیقی‌های این انیمیشن را به صورت دوبله و بازخوانی شده در برگرفته و در بخش «با من بشنو» فیلیموکودک قابل شنیدن است.

در انیمیشن «آرزو» شاهد همکاری یکی از موفق‌ترین کارگردان‌های دنیای پرنسس‌ها، کریس باک (کارگردان فروزن یک و دو) و فاون ویراسانتورن هستیم.

«آرزو» داستان دختری ۱۷ساله به نام آشا است که نوعی تاریکی را در قلمرو پادشاهی روزاس از سوی حاکم مگنیفیکو احساس می‌کند. او آرزویش را یعنی رهایی تاریکی از سوی پادشاه مگنیفیکو را، چنان قدرتمند درخواست می‌کند که توسط یک نیروی کیهانی، بی‌حد و حصر به نام ستاره، به آن پاسخ داده می‌شود. آشا باید با کمک ستاره پادشاهی خود را از دست پادشاه ماگنیفیکو نجات دهد و ثابت کند که وقتی اراده یک انسان شجاع با جادوی ستارگان مرتبط شود، اتفاقات شگفت‌انگیزی شاید رخ دهد.

کدخبر: 988741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟