جلسه شورای اداری بخش نظرکهریزی با محوریت بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد

به گزارش رکنا ،بخشدار نظرکهریزی در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت : هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. گمان غلطی است اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم. بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

رئیس شورای اداری بخش نظرکهریزی افزود: امام(ره) احساس کردند که مردم باید آمادگی داشته باشند تا بسیج برای خدمت به ملت و تامین امنیت ملت تشکیل شود تا این تشکل بزرگ مردم نهاد با روحیه اخلاص و ایمان و از خودگذشتگی به نیازهای ملت پاسخگو باشد.

بخشدار نظرکهریزی از همکاری بسیجیان طی بیست ماه گذشته با ستاد کرونا بویژه در خصوص واکسیناسیون حداکثری با عوامل بهداشت و درمان قدردانی کرد و خواستار تداوم و افزایش این همکاری در راستای واکسیناسبون تمامی اهالی شهر و روستاهای بخش شد.

وی به برنامه های قابل اجرا در بخش نظرکهریزی در طول هفته بسیج نیز اشاره کرد و از تمامی دستگاههای اجرایی بخش خواست تا در بزرگداشت این ایام همکاری های حداکثری داشته باشند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟