رولت توت فرنگی یک عصرونه پاییزی بهاری + فیلم

به گزارش رکنا، طعم و مزه این دسر به خاطر توت فرنگی واقعا عالی بود. خودم خیلی دوستش داشتم.

برای سرو من اول رولتم را درست کردم و گذاشتم که خنک شود البته رویش پارچه بکشید که خشک نشود. بعد خامه کشی و رول کردم و گذاشتم یخچال تا خودش را بگیرد. در یک قالب دیگر برش های نازک توت فرنگی را چیدم و رویش ژله آلوئه ورا ریختم و گذاشتم یخچال تا خودش را بگیرد؛ سریع خودش را می بندد. ژله که خودش را گرفت از سلفون جدا کردم و دور رولت پیچیدم و مجدد گذاشتم در یخچال تا خودش را بگیرد. بعد برش بزنید و تمام.

برای رولت

زرده و سفیده 4 عدد تخم مرغ را جدا کنید. به زرده ها 15 گرم شکر (یک قاشق) و نوک قاشق وانیل اضافه کنید و هم بزنید تا کرم رنگ شود. سفیده ها را به همراه 43 گرم شکر (3 قاشق) هم زده تا مثل برف شود. زیاد هم نزنید وگرنه رولت خشک می شود. ترکیب سفیده ها را به همراه 40 گرم آرد به زرده ها اضافه و آرام فولد کنید. در آخر 11 گرم کره حدودا یک قاشق و 20 گرم شیر حدودا یک قاشق و نیم اضافه کرده و آرام مخلوط کنید. داخل سینی 25 در 25 و فر از قبل یکربع گرم شده با دمای 190 درجه به مدت 10 دقیقه بگذارید تا وقتی که رویش طلایی شود.

خامه 80 گرم و پنیر خامه ای بدون نمک حدودا نصف پیمانه را با یک چهارم پیمانه شیر عسلی هم بزنید تا یکدست شود. به آن 250 گرم خامه قنادی فرم گرفته اضافه کنید و مجدد هم بزنید تا یکدست شود. این برای خامه کشی رولت ا. ست شما می توانید شیر عسلی و پنیر را حذف کنید و به جایش 50 گرم خامه قنادی اضافه کنید.

رولت توت فرنگی

برای ژله

توت فرنگی به مقدار لازم کف سینی 24 در 24 چیده و یک بسته ژله آلوئه ورا را در یک و نیم لیوان آب جوش حل کنید. من به آن یک قاشق ژلاتین هم اضافه کردم. خنک که شد کم کم روی توت فرنگی ها ریخته و بگذارید در یخچال تا خودش را بگیرد کامل. شما می توانید از هر میوه ای به جای توت فرنگی استفاده کنید که سلیقه ای است.امیدوارم شما هم این دسر را درست کنید و لذت ببرید.

کدخبر: 933321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟