ترافیک روان چالوس، هراز و فیروزکوه در صبح روز طبیعت

سرهنگ نادر رحمانی  با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در صبح آخرین تعطیلات سال نو، اظهار کرد: با توجه به تصاویر دریافتی دوربین‌های نظارتی و گزارش‌های همکارانمان از سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پُرحجم، ولی در عین حال روان در طول مسیر شمال به جنوب محورهای شمالی کشور از جمله کرج-چالوس, هراز و فیروزکوه هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین در محور رشت به آستارا در محدوده پونل در استان گیلان و محور رشت به امامزاده هاشم در محدوده سه‌راهی سنگر در این استان ترافیک خودروهای عبوری سنگین گزارش شده است و در ادامه در محور رشت به قزوین در محدوده‌های رودبار، منجیل و لوشان شاهد ترافیک پُرحجم هستیم.

وی گفت: علاوه بر این موارد در ورودی‌های غربی تهران در هر دو مسیر رفت و برگشت در آزادراه‌های تهران-کرج و در امتداد آن آزاد راه کرج-قزوین، ترافیک پُرحجم گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه ترافیک در محورهای سلفچگان به قم و آزادراه تهران-قم همچنان پُرحجم است، افزود: در استان خراسان رضوی در مسیر آزادراه ملک آباد-مشهد و محورهای قوچان-مشهد و تربت حیدریه-مشهد نیز شاهد ترافیک پُرحجم هستیم.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟