بخش نورولوب بیمارستان قایم (عج) مشهد با اعتبار 350 میلیارد ریال به بهره برداری رسید

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، بهرام عین الهی در حاشیه بهره‌برداری از بخش نورولوب بیمارستان قایم(عج) مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سطح خدمات پزشکی خراسان رضوی بسیار خوب بوده و دانشگاه پیشرفته علوم پزشکی مشهد هم تمامی خدمات درمانی را به نحو احسن دارد. از مناطقی که از میزان رضایت‌مندی بالای خدمات درمانی برخوردار بوده منطقه شرق کشور است.

وی خاطرنشان کرد: طی دیروز و امروز افتتاح مرکز ناباروری نوید را در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر و راه‌اندازی دستگاه آنژیوگرافی مغزی بیمارستان قائم(عج) مشهد را داشتیم و این موضوع نشان از توجه همزمان به موضوعات فرزندآوری و درمان اثربخش بیماران دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خراسان رضوی به جهت جمعیت میلیونی زائران امام رضا(ع) بیماران زیادی دارد، خاطرنشان کرد: در تمامی نقاط این استان به‌ویژه مشهد بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات درمانی در تمامی ایام سال، به‌خصوص در ایام خاص سال را دارد و تمامی این خدمات به‌خوبی و به‌ نحو احسن ارائه می‌شود.

عین‌اللهی افزود: دستگاه جدید با امکانات پیشرفته بوده و باید بگوییم که مراجعه بیماران سکته مغزی در ۳ ساعت اول در امر درمان موفق بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر آن به بیماران الکتیو هم کمک می‌کند تا تشخیص صحیح و درمان به‌موقع داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه آنژیوگرافی مغزی برای اولین بار در کشور راه افتاده و برای این دستگاه پیشرفته ارز ترجیحی اختصاص دادیم، گفت: این ارز در دارو برداشته شده، زیرا بیمه در قالب طرح دارویار هزینه‌ها پراخت می‌شود، اما در این دستگاه بیمه امکان پوشش ندارد و از ارز ترجیحی استفاده می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: بنا داریم تا مشابه این دستگاه را در دیگر نقاط کشور فعال کنیم تا امکان ارائه خدمات آنژیوگرافی مغزی همچون مشهد در تمامی تقاط کشور فراهم باشد.

کدخبر: 855243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟