بیانیه برای خاکسپاری کشته شده های منازعه میان دو طایفه / 2 مرد و یک پلیس کشته شدند

به گزارش خبرنگار رکنا از خوزستان، در این بیانیه آمده است : به آگاهی همشهریان عزیز طوایف دینارونی ساکن شهرستان ایذه وچهارمحال بختیاری می رسانیم که ما از یک ریشه و خاک، پاره ای از یک تن و از یک خانواده هستیم. 

همواره درخوشی و سختی های روزگار کنارهم بوده و خواهیم بود. شوربختانه در چند روز اخیر به بدنبال حوادث دلخراشی که در منطقه دینارون اتفاق افتاد دو تن از جوانان دینارونی ازطایفه سرقلی و گوروئی جان خود را از دست داده و متعاقب این حادثه،  شرایط ملتهبی بر شهر حاکم شده است که بزرگان، نخبگان، ریش سفیدان وساکنین ایذه را نگران و ناراحت کرده است. 

  در ادامه این بیانیه ضمن دعوت جوانان به آرامش، تاکید شده است: ازسوی دیگر جوانان سرشار از شور و هیجان هستند و بیم آن می رود که خدای ناکرده انسانهای بیگناه دیگری در این میان آسیب ببینند. انتظار می رود با همیاری همگان و با بهره گیری از خرد جمعی ، ضمن کنترل شرایط فعلی ، جلوی گسترش این آتش خانمان سوز گرفته شود و تاکید داریم که جوانان عزیز هر دو طرف جانب احتیاط را رعایت کنند و آرامش خود را حفظ نمایند.  همچنین از نیروی محترم انتظامی و سایر ارگانهای مربوطه خواستار پیگیری سریع و قاطع وقایع اخیر هستیم . 

در پایان این بیانیه اینگونه آمده است: برادر جان تفنگت را زمین بگذار که از لوله تفنگ جز کشتن و سوختن و ویرانی و بدبختی، نتیجه ای حاصل نخواهد گردید .

کدخبر: 913550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟