انجام ۲۳ هزار ماموریت از سوی اورژانس تهران در یک هفته/ برقراری بیش از ۱۵۰۰ تماس مزاحمت آمیز

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، محمداسماعیل توکلی  درباره عملکرد مرکز اورژانس تهران در هفته گذشته، گفت:‌ از ۱۴ تا ۲۱ مهرماه امسال در مجموع ۲۲ هزار و ۹۳۱ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهرانثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۵۰۰۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۷ هزار و ۹۲۸ نفر نیز در محل از خدمات و مشاوره‌های اورژانس بهره‌مند شدند.

وی درباره تعداد کل تماس‌ها با مرکز فوریت‌های امدادی ۱۱۵ اورژانس تهران نیز گفت: در طول این هفته در مجموع ۵۰ هزار و ۸۵۷ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده که در مقایسه با هفته قبل سه درصد افزایش را نشان می‌دهد. 

توکلی‌ با انتقاد از مزاحمت‌های تلفنی ایجاد شده برای اورژانس گفت: متأسفانه در این هفته نیز ۱۵۱۸ تماس‌های مزاحمت آمیز با مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران برقرار شد که البته نسبت به هفته قبل ۳۰ درصد کاهش داشته است.

به گفته رئیس مرکز اورژانس تهران از مجموع مأموریت‌های ثبت شده ذز هفته گذشته، ۳۷۲۴ مورد حوادث ترافیکی و ۱۹ هزار و ۲۰۷ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین در این مدت اورژانس هوایی هفت سورتی پرواز داشته که در پی آن هشت  نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

کدخبر: 936852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟