مادر دخترش را در صندوق عقب خودرو گذاشت تا جای سرویس مدرسه را پر کند! / آموزش و پرورش: مادر تعهد کتبی داد

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در گفت و گو با رکنا گفت: این ماشین، سرویس مدرسه نبوده و یکی از والدین دانش آموزان ، به علت اینکه آن روز سرویس مدرسه خراب شده بود، بدون اطلاع قبلی به مدرسه، اقدام به جا به جایی دانش آموزان کرده بود. او فرزند خود را در صندوق عقب ماشین گذاشته بود و بقیه دانش آموزان را در داخل ماشین نشانده بود.

روابط عمومی آموزش و پرورش خرمشهر نیز در واکنش به این موضوع نوشته است: یکی از رویکردهای عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت خرمشهر  نظارت ویژه بر روند ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در سطح مدارس شهرستان است و بر این اساس با پایش مستمر این فرآیندها در سطح شهرستان؛ از همه ظرفیت ها برای ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به دانش آموزان استفاده خواهد کرد.

صبح دیروز ۲ دی ماه ۱۴۰۲ سرویس ایاب و ذهاب عده ای از دانش آموزان دختر آموزشگاه متوسطه اول دخترانه طیبه شهرستان خرمشهر دچار مشکل می شود و برای جابه جایی دانش آموزان مراجعه نمی کند و بر این اساس یکی از والدین دانش آموزان بدون هماهنگی با مدرسه و بر خلاف شیوه نامه ها اقدام به جابه جایی دانش آموزان به این شکل می کند.

آموزش و پرورش خرمشهر پس از اطلاع از این رویداد و پس از هماهنگی با پلیس راهور از این فرد که بدون هماهنگی به این فعل مبادرت داشته است دعوت به عمل می آورد و از وی تعهد کتبی اخذ می کند.

کدخبر: 957689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟