آغاز اجرای 210 واحد مسکن ملی در گنبدکاووس + جزییات

به گزارش رکنا، مرتضی صابری امشب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: عملیات اجرایی دومین پروژه طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گنبدکاووس در زمینی به وسعت ۲ هکتار آغاز شد.

وی تصریح‌کرد: زمین این پروژه توسط راه و شهرسازی تامین شده‌ و قرار است ۲۱۰ واحد مسکونی در هفت بلوک ۳۰ واحدی بصورت پنج طبقه احداث شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: پروژه  نگارستان در ابتدای محدوده شهری گنبدکاووس روبروی شرکت نفت احداث می‌شود، پی‌کنی این پروژه هفته  آینده آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در حدود ۳۶ ماه به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان گنبدکاووس با کمبود زمین مواجه هستیم و در حال حاضر راه‌ و شهرسازی در تلاش است تا زمینی به وسعت ۲۴ هکتار را در کنار دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس تامین کند که در صورت انجام مراحل قانونی و مالکیت آن، یک هزار واحد مسکونی در این زمین احداث خواهد شد.

صابری گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن در شهر گنبدکاووس، مجتمع ۹۶ واحدی بهارستان است که در دو بلوک ۳۲ واحدی و دو بلوک ۱۶ واحدی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

تعداد هشت۸ هزار نفر در گنبدکاووس متقاضی موثر و دارای شرایط ذکر شده توسط راه‌ و شهرسازی در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند‌.

کدخبر: 928274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟