تشکیل 200 هزار پرونده تخلف در بازار کالاهای اساسی از ابتدای امسال

به گزارش رکنا محمد ابراهیم امینیان مدیر کل حوزه مدیرعامل و هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت، اظهار داشت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 در دستور کار قرار دارد و از تمام ظرفیت‌های بازرسی در استانها استفاده می‌شود.

امینیان با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی فرایندهای بازرسی و کنترل بازار گفت : شفافیت بازار شرط لازم برای کسب و ارتقای اعتماد عمومی است و این مهم با تحقق هوشمندسازی میسر خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد : انجام بیش از یک میلیون و دویست هزار بازرسی از بازار کالاهای اساسی در کشور و تشکیل 200 هزار پرونده تخلف در 10 ماهه سال جاری نشانگر عزم جدی برای ز بروز تخلفات است.

مدیر کل حوزه مدیرعامل و هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت خواستار هماهنگی و همکاری متقابل بخش دولتی با بخش خصوصی شد و تصریح کرد: ضروریست بخش دولتی و بخش خصوصی با محوریت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی در کنار یکدیگر جهت آرامش خاطر مردم در خصوص تثببت قیمت‌ها ، کنترل بازار را در دست بگیرند.

امینیان گفت: تفاهمنامه همکاری سه جانبه‌ای بین سازمان حمایت، اتاق اصناف ایران و معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت با موضوع ساماندهی بازرسی از واحدهای صنفی با بهره‌گیری اتاق اصناف از سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی و تمرکز بر بازرسی، نظارت و کنترل بازار، منعقد شده است.

کدخبر: 969489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟