عجیب ترین نوع زنده ماندن مرد گمشده ! + فیلم مرد روسی
حجم ویدیو: 8.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

مرد گمشده روس به مدت 2 ماه در سیبری گم شده بود که از حمله خرس و گرگ و سرمای بیش از حد در امان ماند و درنهایت نجات یافت.

به گزارش رکنا، مردی که به مدت دو ماه در سردترین نقطه کره زمین مفقود شده بود، سرانجام با خوش شانسی نجات یافت. «یِگور کریووشاپکین» ۴۵ ساله در حالی در منطقه سیبری روسیه پیدا شد که دو هفته قبل از نجات تیم جستجو از زنده پیداکردن وی ناامید شده بود. آقای کریووشاپکین که پدر سه فرزند است در فاصله ۱۹۰ مایلی «یاکوتیا» سیبری، محلی که اولین بار مفقود شده بود پیدا شد.

مرد روس در دمای زیر 20 درجه زنده ماند

تیم نجات در حالی موفق به پیدا کردن کریووشاپکین شدند که او در طی این مدت با خوش شانسی از حمله خرس‌های قهوه‌ای و گرگ‌ها در امان مانده بود. با این حال اعضای تیم نجات پس از پیدا کردن کریووشاپکین در حالی که هنوز زنده بود، ابراز تعجب کردند. در حالی که او در ماه آگوست یعنی اواخر تابستان مفقود شده بود در شرایطی که دمای هوا به زیر ۲۰ درجه سانتیگراد رسیده بود، پیدا شد.

در حالی که بستگان وی زنده ماندن یک انسان در چنین شرایطی را غیرممکن می‌دانستند، اما امید خود را از دست نداده بودند. آن‌ها از یک مرد پیشگو که «سانایا» شناخته می‌شود شنیده بودند که سرانجام کریووشاپکینروزی پیدا خواهد شد. «اسوِتلانا»، خواهر کریووشاپکین در این باره گفت: «کریووشاپکین در روز تولد نوه پسری ام پیدا شد. من از پیشگو ممنونم."

گفتنی است؛ کریووشاپکین پس از پیدا شدن برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

کدخبر: 736164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟