تصادف ۲ خودرو سواری و اتوبوس در کاشان ۵ مصدوم داشت  + عکس

حوالی ساعت چهار بامداد امروز (جمعه) در پی گزارش دریافتی از مرکز ۱۱۵، حادثه تصادف ۲ خودروی سواری و اتوبوس به این مرکز اعلام شد.

به گزارش رکنا، پس از دریافت ماموریت، ۲ خودروی عملیاتی پایگاه هلال احمر به سرعت در قالب تیم های امداد و نجات از پایگاه شهدای امدادگر عوارضی باغ فین به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه پنج مصدوم به جای گذاشت که یک مصدوم‌ از سوی جمعیت هلال احمر و چهار مصدوم دیگر توسط اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر تثبیت صحنه و خودروهای حادثه دیده نوردهی محیط حادثه و کمک به کنترل ترافیک محور را بر عهده داشت.

رییس جمعیت هلال احمر کاشان چهارم مهر ۱۴۰۰ به خبرنگاران گفت: امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در جاده‌های منتهی به این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش یافت.

سیدمنصور میرابوطالبی افزود: در ۶ ماه نخست امسال نجاتگران داوطلب این جمعیت با انجام ۷۴ ماموریت، ۱۴۹ نفر از هموطنان آسیب‌ دیده را  امدادرسانی کردند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان، دارای۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر است.

دستگیری

کدخبر: 736954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟