روسیه: کشته شدن بیش از ۷۰۰ نظامی اوکراینی

به گزارش رکنا ، وزارت دفاع روسیه به تشریح آخرین تحولات میدانی نبرد در اوکراین پرداخت.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در گزارش روزانه خود آورد که در جریان درگیری در ورموسکی نیروهای روسی یک تانک، یک خودروی جنگی پیاده نظام و سه خودروی زرهی ارتش اوکراین را منهدم کردند.

بنا به این گزارش در درگیری در محور کوپیانسک، ۴۰ سرباز اوکراینی به دست نیروهای روسی کشته شدند. همچنین یک خودروی زرهی، یک هویتزر خودکششی ان ۱۰۹ پالادین ساخت آمریکا و یک هویتزر خودکششی لهستانی نیز منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اقدامات سه گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی در کوپیانسک را خنثی کرده است.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در محور کراسنی لیمان، نیروهای روسی ۱۳۵ نظامی اوکراینی، یک خودروی رزمی پیاده نظام، دو خودروی زرهی رزمی، سه هویتزر خودکششی گووزدیکا و یک هویتزر دی -۳۰ را هدف قرار دادند. هشت سرباز اوکراینی نیز در جریان این درگیری‌ها تسلیم شدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک، ارتش اوکراین به بیش از ۴۰۰ سرباز، یک تانک و دو خودروی زرهی رسید.

در درگیری در محورهای دونتسک جنوبی و زاپروژیا، نیروهای روسیه بیش از ۲۰۰ نظامی اوکراینی را کشتند. همچنین هشت تانک، شش خودروی جنگی پیاده نظام، ۱۳ خودروی زرهی رزمی، یک هویتزر خودکششی گووزدیکا، یک هویتزر Msta-B و دو هویتزر دی -۲۰ ارتش اوکراین منهدم شد.

منبع : مهر

کدخبر: 902703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟