تجاوز بدون قاعده و قانون آمریکا و اسرائیل به کشور‌های مختلف

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار فعالان قرآنی گفت: آمریکا و اسرائیل هیچ قانونی را قبول ندارند و در جنایت علیه کشور‌های مختلف مرز نمی‌شناسند و بدون قاعده و قانون به حقوق کشور‌های مختلف تجاوز می‌کنند.

او افزود: در جریان حوادث اخیر در کشور سوریه و حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران، از مجموعه ۵۷ کشور مسلمان در دنیا فقط ۵ کشور این جنایت را محکوم کردند و بقیه سکوت اختیار کردند.

آیت الله عبادی اظهار کرد: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه سبب بیداری مردم در کشور‌های مختلف شده است به طوری که امروز ما شاهد حضور مردم آزاده در کشور‌های مختلف در تجمعات حمایت از مردم غزه و فلسطین هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین پیام قرآن را شامل هدایت مردم و امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: نباید در خصوص فریضه‌ مهم امر به معروف و نهی از منکر کوتاه بیاییم و بی‌تفاوت باشیم و نباید از افراد فاسد فاصله گرفت بلکه باید با محبت به آنان، راه درست را به آنها نشان دهیم و آنها را با مسائل دینی و قرآنی آشنا کنیم.

او یکی از توطئه‌های دشمن در سال‌های اخیر را راه‌اندازی جنگ ترکیبی عنوان کرد که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم و بیان کرد: بسیاری از اتفاقات که برای ما می‌افتد نتیجه اعمال خود ما و شناخت ناکافی ما از دوست و دشمن است.

در این دیدار چهار نفر از حافظان و قاریان کلام الله مجید و گروه همخوانی قرآن به قرائت کلام الله مجید به روش‌های مختلف پرداختند.

کدخبر: 985647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟