دستگیری سارق طلاجات در مهریز

به گزارش خبرنگاران، با اعلام یک فقره خبر سرفت طلاجات در یکی از محلات شهرستان مهریز بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شدند.
با حضور ماموران در محل، مادر و دختر که مورد سرقت قرار گرفته بودند به افسر پرونده گفتند:" دقایقی قبل مردی با به صدا درآوردن درب منزل و با بیان اینکه قصد دارد با دیدن نقشه خانه منزلی در این محله بنا کند وارد خانه شد و با تهدید اقدام به سرقت طلاجات کرد و از محل متواری شد."
با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران باتجربه کلانتری مرکز و پلیس آگاهی به سرپرستی جانشین شهرستان مهریز تشکیل و تلاش برای شناسایی سارق آغاز شد.
ماموران پلیس با تلاش بی وقفه و چندساعته خود موفق به شناسایی این تبهکار شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را ساعاتی پس از سرقت دستگیر کردند.
پلیس شهرستان مهریز با انجام این عملیات ضربتی و دستگیری این متهم سابقه دار موجبات شادی و رضایت خانواده ها از عملکرد پلیس و همچنین افزایش احساس امنیت در سطح شهر را رقم زد.
شهروندان ضمن توجه به توصیه های پلیس از گشودن درب منزل به روی افراد ناشناس که به بهانه مختلف زنگ درب را به صدا در می آورند خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 170018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟