آقای قاضی! برادرم باید یک چشمش را به من بدهد / درخواست عجیب برادر نابینا از دادگاه +عکس

به گزارش رکنا ، در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح یکشنبه 31 مرداد ماه امسال در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد ابتدا نمیانده دادستان کیفرخواست را خواند.
وی گفت: مجید 49 ساله متهم است بیست و پنجم اردیبهشت 94 در خانه پدری اش در شهرک ولیعصر با برادر کوچکش به نام حسین درگیر شد و وی را با ضربه میله آهنی به چشم چپش نابینا کرد. اکنون با توجه به مدرک های موجود در پرونده برای مجید اشد مجازات می خواهم.
سپس حسین در جایگاه شاکی ایستاد و گفت: من و برادرم از سالها پیش با هم اختلاف مالی داشتیم. آن روز می خواستم به پشت بام خانه بروم که برادرم مقابلم ایستاد و حرف های گذشته را پیش کشید. ما با هم درگیر شدیم و مجید با میله آهنی چندین ضربه به سر و سینه و شکمم زد که به شدت زخمی شدم. او با میله آهنی به چشم چپم زد که موجب تخلیه آن شد . من برای برادرم تقاضای قصاص چشم دارم.
سپس مجید در جایگاه ویژه ایستاد و منکر نابینا کردن برادر کوچکش شد. وی گفت: قبول دارم با حسین درگیر شدم و با میله به او ضربه زدم اما من باعث نابینایی او نشدم. من 10 سال در کشور انگلیس کار می کردم و وپولهایم را به حساب برادر کوچکم می ریختم تا برایم پس انداز کند اما وقتی به ایران آمدم حسین گفت پولی برایم پس انداز نکرده است. درگیری های من و برادرم به خاطر همین پولهای لعنتی شروع شد . ولی من واقعا با میله آهنی به چشم برادرم نزدم.
به گزارش رکنا، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟