قاتل همانند داعشی ها سرپسربچه تهرانی را برید / مادر سپهر: قصاص قاتل پسرم را می خواهم +عکس

به گزارش رکنا ،ظهر دهم شهریور 94 سپهر 10ساله زیر بازاچه میدان شاپور به طرز فجیعی کشته و گلوی او بریده شد.
تلاش برای ردیابی قاتل آغاز شده بود که سه روز بعد ماموران پلیس در حوالی میدان 15خرداد مرد 35ساله ای به نام اشکان را که با لباس های خونین در خیابان پرسه می زد بازداشت کردند.
این مرد به قتل پسربچه اعتراف کرد و گفت: مدتهاست شیشه مصرف می کنم.
حالم خوب نبود و صدایی در گوشم زمزمه می کرد چاقو ی اشپزخانه را بردارم. چاقو را برداشتم و به خیابان رفتم. وقتی پسربچه را در کوچه دیدم تحت تاثیر صدای مرد ناشناس به سمت او حمله کردم و گلویش را بریدم.
به دنبال اعتراف های تکان دهنده اشکان وی به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان کمیسیون پزشکی قانونی اعلام کردند وی مجنون است . به این ترتیب بازپرس رسیدگی کننده به پرونده برای اشکان قرار موقوفی تعقیب صادر کرد.
با اعتراض مادر سپهر به این قرار پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قضات شعبه دهم دادگاه پس از بررسی این پرونده دریافتند این پرونده نواقصی دارد و در آن درخواست پدر سپهر اخذ نشده است. به این ترتیب پرونده را به دادسرای امور جنایی برگرداندند تا نواقص آن رفع شود. در این بین مادر سپهر از قضات دادگاه خواست تا دیه فرزندش از صندوق بیت المال پرداخت شود. وی گفت: از آنجا که پزشکی قانونی اعلام کرده است اشکان جنون دارد و خانواده وی نیز توان پرداخت دیه را ندارند تقاضا دارم تا دیه سپهر از صندوق بیت المال پراخت شود.
بنا به این گزارش، پس از رفع نواقص پرونده در دادسرا و ارسال آن به دادگاه کیفری قضات درباره درخواست مادر سپهر اظهارنظر می کنند.

مادر سپهر: قصاص قاتل پسرم را می خواهم

سلام.مدیر مسول محترم خبرگزاری رکنا
احتراما اینجانب لیلا.....مادر سپهر سرداری ضمن تکذیب گزارش کذب مورخ یکم شهریور وبسایت شما مبنی بر درخواست دیه و خونبها.به استحضار می رساند علی رغم نظر رای کمیسیون محترم پزشکی مبنی بر عدم سلامت روانی اشکان قاتل فرزند دلبندم و با توجه مضایق مالی خانواده بنده .اینجانب به سختی هزینه اعتراض به رای را فراهم کرده و از مرجع محترم قضایی با دلیل مستدلل و متقن مبنی بر اینکه قاتل به هیچ وجه روانی نیست و هیچ چیز غیر از قصاص قاتل نمی تواند اندکی از آلام خواهر داغدیده اش بکاهد که با دیدن صحنه قتل برادر به جنون دچار شده در ضمن علاوه بر اینجانب و خواهر سپهر پدر سپهر نیز تاکید مطلق بر قصاص قاتل دارد .اگر چه شاید خانواده ما بضاعت مالی مناسبی نداشته باشد ولی اگر رقم دیه پسرم میلیاردها تومان هم باشد نمی تواند جایگزین لحظه ای از یاد و خاطرش باشد. پس به حکم قانون مطبوعات پاسخ و جوابیه بنده را سریعا درج نموده و بهتر است منبعد تا از صحت و سقم خبری اطمینان نداشتید از انتشار خبری که با آبروی یک خانواده داغدار بازی میکند پرهیز کنید.
. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟