آخرین جزئیات عملیات نافرجام فرار دو زندانی عضو گروهک‌های معاند

توکل حیدری رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران جزئیات حادثه دیروز بوکان را اظهار کرد: صبح روز گذشته در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی هنگام انتقال دو متهم، خودروی حامل زندانیان مورد حمله دو فرد مسلح به قصد رهایی متهمان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اتهامات این دو متهم که عوامل حادثه قصد متواری کردن آن‌ها را داشتند، افزود: اتهام یکی از آن‌ها مباشرت در قتل عمد و عضویت در گروهک‌های ضدانقلاب و اتهام متهم دیگر نیز معاونت در قتل و عضویت در گروهک‌های ضد انقلاب است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: وقتی خودروی حامل متهمان از دادگاه کیفری یک استان به سمت شهرستان مربوطه حرکت می‌کند، در منطقه علی آباد بوکان مورد هجوم سرنشین و راننده خودرویی که به قصد فرار این دو متهم راه را بر خودروی حمل زندانیان می‌بندد، قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: در این میان درگیری مسلحانه‌ای رخ داده که با مقاومت نیروی انتظامی و حضور مردم، عوامل حادثه از صحنه متواری می‌شوند و عملیات آن‌ها در فرار این دو متهم ناکام می‌ماند.
حیدری افزود: در این درگیری مسلحانه یکی از مامورن نیروی انتظامی از ناحیه دست و شکم مجروح می‌شود که اکنون در بیمارستان بستری و حال عمومی وی خوب و رضایت بخش است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات برای شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه در حال انجام است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟