دستگیری سارقان مسلح یک میلیاردی پردیس در کمتر از 24 ساعت

حیدر فتاحی، دادستان پردیس از دستگیری همه عوامل سرقت مسلحانه خودروی حامل یک میلیارد تومان پول بانک مسکن در پردیس در کمتر از 24 ساعت خبر داد و گفت: با پیگیری‌های شبانه روزی دستگاه قضایی و انتظامی و تلاش‌ سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین با پیگیری‌های هوشمندانه دستگاه قضایی و بررسی‌های فنی و تخصصی پلیسی همه عوامل سرقت یک میلیارد تومان پول بانک مسکن شعبه پردیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
وی ادامه داد: یک میلیارد تومان پول سرقت شده نیز به خزانه برگشت.
روز گذشته یکی از پیمانکاران شرکت عمران شهر جدید پردیس برای پرداخت پول کارکنان خود اقدام به دریافت مبلغ یک میلیارد تومان وجه نقد از بانک مسکن فاز یک پردیس کرده بود که افرادی با سلاح گرم و استفاده از گاز اشک‌آور خودروی حامل پول وی را ربودند.
به گفته شاهدان عینی سارقان در هنگام فرار اقدام به شلیک تیر هوایی کرده بودند که خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه‌ای وارد نشد. در این خصوص با تلاش‌ نیروهای امنیتی و انتظامی، این سارقان کمتر از 24 ساعت از وقوع بزه دستگیر و پول‌ها نیز کشف شد.
غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری تهران نیز با تشریح جزئیات بازداشت 4 عامل سرقت از خودروی حمل پول در پردیس اظهار کرد: از پیگیری‌های ناحیه دادسرای شهرستان پردیس و حضور مستمر دادستان و اقدامات نیروی انتظامی پردیس و تهران که در فاصله کمتر از 24 ساعت به شناسایی و دستگیری عوامل سرقت منجر شده بود، قدردانی کرد.

کدخبر: 62246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟