زن شوهردار و دوست پنهانی اش توطئه مرگبار را بازسازی کردند

17 مرداد سال گذشته جسد مرد ناشناسی در اطراف شهرستان گلوگاه مازندران پیدا شد. به‌دنبال کشف جسد، کارآگاهان جنایی راهی محل شدند، از آنجایی که آثار ضرب و جرح و چاقو خوردگی روی بدن مقتول دیده نمی‌شد، نخستین احتمالی که مطرح شد تصادف بود.

در ادامه تحقیقات باتوجه به آنکه مقتول از اهالی همان محل بود، هویتش شناسایی شد. با آنکه در تحقیقات اولیه مرگ سیروس به نظر تصادف می‌آمد اما با توجه به مشکوک بودن ماجرا، کارآگاهان به ادامه تحقیقات خود پرداختند. در بررسی‌ها مشخص شد که همسر این مرد به نام سارا، مدتی است که با مرد جوانی به نام آرش در ارتباط است. به این ترتیب فرضیه جنایت از سوی همسر و دوست پنهانی‌اش مطرح شد.

با این احتمال زن جوان دستگیر شد. متهم که ابتدا منکر قتل بود نهایتا پنجشنبه گذشته لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد. او مدعی شد بعد از خوراندن قرص و بی‌هوش شدن سیروس، آرش با طناب او را خفه کرده و سپس جسد را در اطراف شهر رها کرده‌اند.

سرهنگ رستمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در رابطه با این خبر می‌گوید: با اعتراف زن جوان، همدست او نیز بازداشت شد. دو متهم پس از بازسازی صحنه جنایت با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

کدخبر: 74709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟