دستگیری قاتلان  2 جوان درجشن عروسی + عکس

سرهنگ "نبی الله میر افظلی" گفت : سال گذشته در پی وقوع دو فقره قتل در یکی از روستاهای مجاور بلافاصله تیم ویژه انتظامی شهرستان جیرفت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد تعدادی از جوانان شرکت کننده در مراسم عروسی پس از مشاجره لفظی اقدام به نزاع دسته جمعی با یکدیگر می کنند که در نهایت با وساطت میهمانان شرکت کننده در مراسم نزاع بین طرفین خاتمه می یابد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از خاتمه مراسم دو نفر از افراد شرکت کننده در نزاع با نقشه قبلی و قصد انتقام گیری به منزل یکی از طرف های نزاع مراجعه و با ضربات متعدد چاقو اقدام به قتل دو نفر از افراد خانواده می کنند و متواری می شوند.
میرافضلی بیان داشت: از آن جا که قاتلان در لحظات اولیه پس از وقوع قتل سریعا به استان های همجوار متواری شدند و محل اختفای خود را به صورت مداوم تغییر و هیچ سرنخی از خود باقی نمی گذاشتند.
وی تصریح کرد: از این رو اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری نامبردگان مثمر ثمر واقع نشده بود لذا پرونده برای رسیدگی به صورت ویژه در اختیار اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی جیرفت قرار گرفت.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: کاراگاهان پلیس با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی چند ماهه و استفاده از تحقیقات نامحسوس دریافتند که دو قاتل قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از استان های جنوبی به مرکز کشور منتقل کنند.
وی تصریح کرد : از این رو کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی و نامحسوس محل تردد احتمالی متهمان را تحت نظر قرار دادند.
این مقام مسئول افزود: سرانجام ماموران پس از اخذ نیابت قضایی عملیات ضربتی یکی از قاتلان را که در حال جابجایی 24 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک بوده را دستگیر کردند.
میر افضلی خاطر نشان کرد: در عملیات دوم ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یکی دیگر از قاتلان را که با قرار قبلی قصد پیوستن به همدست خود داشت را در محور مواصلاتی شهرستان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.
جانشین فرمانده انتظامی جیرفت در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه فقدان مهارت های لازم و تصمیم گیری در زمان عصبانیت منجر به بروز این اتفاق شوم شده است که دو نفر را به آغوش سرد خاک سپرده و دو نفر دیگر را نیز با آینده ای تباه روبرو ساخته است.

کدخبر: 75170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟