انهدام باند زوگیری خودرو در کمتر از 24 ساعت

به گزارش خبرنگار ما، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی یک فقره زورگیری خودرو در محدوده شهرک غرب شهر مشهد تیمی از کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
سرهنگ حمید رزمخواه افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد سه مرد جوان در حوالی میدان سپاد با تهدید چاقو و قمه سوار خودروی تیبا شده و راننده را با تهدید به سمت بلوار امیریه هدایت و پس از ضرب و شتم او را از خودرو به بیرون پرت کرده و متواری شده اند.
وی ادامه داد: کارآگاهان پایگاه غرب با راهنمایی مالباخته چهره فرضی متهمان را ترسیم و تحقیقات خودرو را برای دستگیری سارق شروع کردند.وی ادامه داد: تیم اداره مبارزه با سرقت با همکاری تیمی از اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان سارق را شناسایی و در کمتر از 24 ساعت با کنترل نامحسوس مخفیگاهش او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ رزمخواه تصریح کرد: متهم 27 ساله در بازجویی های علمی پلیس و مواجهه با مالباخته به زورگیری با همدستی دو تن از دوستانش اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اطلاعات بدست آمده دو همدست دیگر متهم را نیز شب گذشته طی عملیات های مجزا دستگیر کردند.
وی عنوان داشت: متهمان با دستور مقام قضایی برای کشف دیگر جرائم احتمالی در بازداشت پلیس آگاهی می باشند و شهروندان در صورت شکایت مشابه می توانند با مراجعه به پایگاه غرب و یا تماس با ستاد خبری پلیس آگاهی به شماره 2183700 تماس بگیرند.

کدخبر: 75360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟