دستگیری سارق دخل مغازه

سرهنگ" دلاور القاصی مهر" گفت: ماموران کلانتری 11 انقلاب از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 از یک فقره دخل زنی مغازه در یکی از خیابان های سطح شهر مرودشت مطلع و بلا فاصله در محل حضور یافتند.
وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل وقوع جرم مشاهده کردند، مبلغ 6 ملیون ریال وجه نقد از دخل مغازه سرقت شده است، که بلافاصله تحقیقات خود را جهت شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری تدابیر خاص پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در حالی که در منزلش مخفی شده بود دستگیر و در بازرسی از منزل وی مبلغ 6 ملیون ریال وجه نقد سرقت شده را کشف کردند.
سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: با انتقال این سارق به کلانتری و در تحقیقات اولیه از وی، سرقت دخل مغازه از او کشف و پرونده جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ارسال شد.
|وی به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجه نقد بیش از حد معمول در مغازه خودداری کنند، محل کسب خود را در اختیار افراد نابالغ و کم تجربه قرار ندهند، محل کسب خود را به دوربین های مدار بسته و سایر تجهیزات ایمنی مجهز نمایند و هرگز بسته های حجیم اسکناس را در معرض دید قرار نداده و یا در انظار عمومی شمارش نکنند که این کار موجب تحریک سارقان می شود.

کدخبر: 76385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟