7 سال در جست‌و‌جوی قاتلان مادر

رسیدگی به این پرونده از بهمن سال 88 و در پی مرگ زن میانسالی در یکی از خیابان‌های تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل حادثه با جسد زن 50 ساله رو‌به‌رو شدند که براثر شدت جراحات جان باخته بود. شاهدان ماجرا در تحقیقات گفتند؛ در خیابان دو موتورسوار به زن میانسال نزدیک شده و کیفش را قاپیدند که او مقاومت کرد و با ضربه دزدان نقش زمین شد. دزدان از محل فرار کردند و زن میانسال هم جان باخت. ماموران با کمک شاهدان سرقت به چهره‌نگاری از دزدان پرداختند و چند مظنون را در این رابطه دستگیر کردند اما تحقیقات از آنها به نتیجه نرسید.
پزشکی قانونی هم در گزارش خود ضربه مرگبار به سر این زن را علت مرگ او اعلام کرد. از سوی دیگر آثار درگیری روی دست و پای مقتول حکایت از مقاومت او در برابر سارقان داشت.
با گذشت هفت سال از این قتل ، پسر مقتول به عنوان اولیای دم خواستار پرداخت دیه مادرش از بیت‌المال شد و با طرح شکایتی خواست دوباره عاملان قتل تحت تعقیب قرار بگیرند. پس از این درخواست، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد تا قضات شعبه چهارم دادگاه درباره آن تصمیم‌گیری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

کدخبر: 88169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟