مرگ مرموزعرفان کوچولو در خواب

دومین روز خرداد ماه سال جاری ماموران کلانتری جنوب پایتخت از سوی مسئولان بیمارستانی در جریان مرگ مرموز پسربچه 16 ماهه ای قرار گرفتند.
ماموران با حضور در بیمارستان پی بردند که خانواده عرفان کوچولو چند روز قبل پسرشان را به بهانه اینکه تشنج کرده به بیمارستان رسانده اند اما با گذشت چند روز از اقدامات پزشکی پسرکوچولوی خانواده به طرز مرموزی به کام مرگ فرو رفته است.
خیلی زود بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران وقتی در جریان این ماجرا قرار گرفت دستور داد تا جسد عرفان کوچولو به پزشکی قانونی منتقل شود تا راز مرگ این پسر بچه فاش شود.
کارشناسان پزشکی قانونی پس از چند روز علت مرگ عرفان کوچولو را مصرف شربت متادون اعلام کردند و همین کافی بود تا بازپرس پرونده دستور احضار خانواده این پسر بچه را به دادسرا صادر کند.
مادر عرفان کوچولو در تحقیقات بازپرسی گفت: روز حادثه پسرم خواب بود که برای خرید از خانه خارج شدم و خیلی زود به خانه بازگشتم و به سراغ پسرم رفتم وپس از اینکه پسرم غذایش را خورد داخل اتاق خوابید و من سرگرم غذا درست کردن شدم اما وقتی برای سرکشی به اتاق خواب رفتم دیدم پسرم رنگش پریده و شروع به جیغ زدن کردم که همسرم به کمکم آمد و او را به بیمارستان انتقال دادیم.
پدر عرفان که افیونی است گفت: مدت ها بود که اعتیاد داشتم اما مدتی است که ترک کردم و حتی متادون هم مصرف نمی کنم و نمی دانم چه اتفاقی برای پسرم افتاده که پزشکان علت مرگش را مصرف متادون اعلام کردند.
وی افزود: شب حادثه همسرم در آشپزخانه سرگرم غذا درست کردن بود و من در حال تلویزیون دیدن بودم که ناگهان صدای جیغ همسرم را شنیدم.
بنا به این گزارش، بازپرس محسن مدیر روستا دستور بازداشت پدر عرفان کوچولو را صادر کرد تا تحقیقات تکمیلی در این پرونده مرموز آغاز و راز پنهان مرگ این پسر کوچولو فاش شود.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟