زنان مشهور در کنار جناب خان +عکس

محصولات برند «جناب خان» در قالب نوشت افزار، لباس کودک، بازی رایانه ای و عروسک ارائه شد. در مراسم رونمایی از این برند رامبد جوان کارگردان و برنامه ساز گفت: عروسک «جناب خان» متعلق به هیج فردی نیست و موفقیت آن محصول کار گروهی است.

وی ادامه داد: وقتی محصولی متولد و از آن استقبال می شود؛ باید با تلاش ابعاد آن را بیشتر کنیم.
کارگردان هنری و مجری برنامه «خندوانه» اظهار کرد: هر موفقیتی که به دست می آید سه نگاه نسبت به آن وجود دارد؛ عده ای از آن حمایت می کنند که تعداد آنها بیشتر است، عده ای سهم می خواهند و عده ای هم دشمنی می کنند.محمد بحرانی صداپیشه جناب خان نیز گفت: جناب خان خالق ندارد؛ خالقان دارد و بیشتر از همه وامدار جنوبی های جنگ زده ای است که در شیراز با من هم محله ای بودند و تمام حرف ها، خنده ها، آواهای او وامدار آنهاست. از همینجا از مسئولان می خواهم بیشتر به وضعیت آبادن و خرمشهر رسیدگی کنند.
وی در پایان سخنان خود نیز افزود: خوشحالیم که جناب خان به ویژه تولید عروسک آن از دست قاچاقچی های خلاص شد.
در پایان این مراسم با حضور تولیدکنندگان محصولات برند جناب خان از این محصولات رونمایی شد.
عروسک جناب خان برای اولین بار در مجموعه عروسکی «کوچه مروارید» به کارگردانی سعید سالارزهی معرفی شد؛ سریالی تلفیقی با حضور 20 عروسک مختلف و بازیگرانی چون علیرضا خمسه و رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی بود که اول بار سال 92 توزیع شد.
سعید سالارزهی گفت: حقوق معنوی این عروسک هم زمان با فیلم برداری کوچه مروارید در خانه سینما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و برای همکاری با مجموعه خندوانه به این مجموعه امانت داده شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 192009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟