اولویت تصمیمات سازمانی باید با منابع انسانی باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، "غلامرضا مشایخی" مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت گاز مازندران که با حضور معاون عمرانی استانداری، اعضای هیأت مدیره و هیأت رئیسه و روسای ادارات شهرستانها (بصورت وبینار) برگزار شد، اظهار داشت: اولویت تصمیمات سازمانی باید با منابع انسانی باشد. چرا که اگر این عزیزان در شرایط ایده‌آل فکری خوب قرار داشته باشند، بازدهی بسیار بالایی خواهند داشت.

 

مشایخی با اشاره به عملکرد مثبت شرکت گاز استان در ارتباط با پروژه های گازرسانی تصریح کرد: در موضوع گازرسانی به مناطق کم برخوردار در استان مازندران، اعتبارات خوبی تخصیص داده شده که بزودی با همت و تلاش نیروهای متخصص شرکت گاز مازندران، شاهد ضریب نفوذ 100 درصدی گاز در این بخش خواهیم بود.

 

در ادامه مراسم، "حمزه امیرتیموری" سرپرست پیشین شرکت گاز مازندران، با اشاره به اینکه کوهستانی بودن و پراکندگی زیاد روستاها، اجرای شبکه گاز را دچار دشواری نموده و در این راه پروژه های گازرسانی با سختی فراوان به ثمر می رسند، گفت: تا کنون به 59 شهر و دو هزار و 361 روستای استان گازرسانی شده اند که از این تعداد 78 روستا در سال گذشته از نعمت گاز بهره مند شدند.

 

همچنین "مقدم بیگلریان"، سرپرست جدید شرکت گاز استان مازندران در این جلسه ضمن تشکر از حسن نظر و اعتماد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیر گازرسانی و سایر مراجع و مسئولین ذیربط، اظهار داشت: رسیدن به اهداف متعالی صنعت گاز در مازندران با وجود پتانسیل قوی و سرشار از سرمایه‌های انسانی توانمند در این شرکت که در همه بخش‌ها و در تمام حوزه‌ها سرآمد هستند، کار دشواری نخواهد بود. همانطوریکه "حضرت علی(ع) در خطبه 211 نهج البلاغه فرمودند: برای رسیدن به هدف های بلند، همت والا داشته باشید."

 

وی با اشاره به استمرار گازرسانی به 425 روستا و تکمیل 2 شهر باقیمانده در استان ادامه داد: در فضای استان هم نیازمند همراهی بیشتر مدیران و مسئولان اجرایی هستیم و حمایت، همکاری و تعامل دستگاهای حاکمیتی استان، بی‌شک موجب خیر و برکت برای مردم عزیزمان می شود.

 

سرپرست شرکت گاز استان، نخبگی، تعهد، تقوا و ایمان را ویژگی کارکنان شرکت گاز استان عنوان کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک و یاری خداوند متعال و همکاری یکایک کارکنان و البته حمایت‌های شرکت ملی گاز ایران و مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی استان، در ادامه روزهای خوب گذشته، روزهای بهتری را نیز در آینده برای استان رقم بزنیم.

 

بیگلریان در ادامه بر لزوم پیگیری برای پایداری تامین گاز استان در فصل سرما تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه به زودی گازرسانی در استان مازندران تکمیل و به استان سبز تبدیل خواهد شد، لذا بایستی استراتژیها در اعتماد سازی ذینفعان، نگهداری و تعمیرات، بهینه سازی انرژی، نحوه بهره برداری، مدیریت دانش، توجه به محیط زیست، تغییر رویکرد در حوزه منابع انسانی و ارتقای نیروی انسانی و افزایش رضایتمندی و همچنین استفاده از نیروهای جوان و شایسته تغییر یافته و مهندسی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بایستی به فکر توسعه تفکر و نگرش سیستمی در سازمان باشیم و ضمن شناسایی فرصت ها روی آنها متمرکز شویم و همچنین باید مراقبت نمائیم که صدای رفتار کارکنان در گوش سازمان نپیچد چون صدای رفتار از صدای گفتار بلندتر و موثرتر است باید کارکنان دیده شوند و رابطه شان با کار و وظیفه که انجام می‌دهند معنادار گردد تا احساس خوبی به دست دهد.

 

در پایان این مراسم، لوح یادبود، استاندار مازندران و مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران به حمزه امیرتیموری سرپرست سابق شرکت گاز مازندران اهدا شد.

انتهای متن /عباسی نیک 

کدخبر: 698290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟