امحای 8 تن مواد مخدر در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان،سرهنگ "غلامحسین صفری" در مراسم امحای 8 تن مواد مخدر و روان گردان که روز گذشته در "اصفهان" برگزار شد بیان داشت: مواد مخدر یک بلای خانمان سوز است که بنیان و ریشه یک خانواده و جامعه را از بین می برد و متاسفانه آسیب های آن گریبانگیر برخی از خانواده ها درکشور ما شده است.

وی افزود: پدر و مادر اولین الگوی یک فرزند هستند و والدین نقش اساسی در تربیت صحیح فرزندان و پیشگیری از ابتلای آنان به اعتیاد دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان ادامه داد: آموزش مستمر و علمی نوجوانان و جوانان در خصوص آسیب های گرایش به مواد مخدر و نظارت بر آنها و شناخت کافی از دوستان فرزندانمان تا حد زیادی از گرفتار شدن در منجلاب اعتیاد پیشگیری می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تمام قد در مقابل قاچاقچیان افیونی و سوداگران مرگ ایستاده و از دل کویر گرفته تا جاده ها و شهرها با این افراد مقابله می کند و در این راه شهدایی را نیز تقدیم کرده است.

سرهنگ صفری خاطر نشان کرد: 8 تن انواع مخدر و روان گردان و آلات و ادوات استعمال که از قاچاقچیان مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده امروز امحا شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان بار دیگر از والدین خواست: برای اوقات فراغت نوجوان خود برنامه های جذاب پیش بینی کنند تا به سمت آسیب های اجتماعی کشیده نشوند و حساسیت بیشتری در زمینه تربیت فرزند خود داشته و مهارتهای فرزند پروری خود را بالا ببرند.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 751730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟