خلیج فارسی امروزه باعث ترس و دلهره کشورهای غربی شده

به گزارش رکنا قزوین،سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی  در ویژه برنامه دهه بصیرت و سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی واقع در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین افزود:زمانی که سید حسن نصرالله به آمریکایی‌ها گفت که از ایران نفت می‌آورم تا به لبنان ببرم، اگر به هر کدام تعرض کنید به مثابه تجاوز به خاک لبنان است، با کمک اقتدار سپاه از جلوی چشم همین غربی‌ها نفتکش ها تا جنوب لبنان و در محله مسیحی‌ها رساندیم.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه بدون حضور مقتدرانه در آب‌های خلیج فارس، قدرت تحمیل اراده را نخواهیم داشت، گفت: امروز سپاه پاسداران از عمق راهبردی در نیروی دریایی برخوردار است و توانسته در آب های آزاد دنیا حضور حضوری موثر و مقتدر داشته باشد.

این مسؤول تصریح کرد: رزمایش پیامبر اعظم (ص) سبب شد تا به همه کشورهای غربی نشان دهیم که دوران سناریوپردازی علیه جمهوری اسلامی تمام شده و این کشور مقتدرانه با تکیه بر فرهنگ مکتب سلیمانی اجازه نمی‌دهد دست نشانده‌های انگلیسی در منطقه برای آن نقشه بکشند.

سردار رفیعی آتانی بیان داشت: یادمان نرفته دورانی که نخست وزیر اسراییل و آمریکایی‌ها در کشورهای عربی و بین شاهزاده‌ها تصمیم داشتند به نقاط مختلف کشور ایران حمله کنند، اما وزیر خارجه امریکا گفت اصلا فکر حمله به ایران را هم نداشته باشید و گزینه جنگ علیه ایران را کنار بگذارید، همین ایرانی‌ها تمام عین الاسد را شخم زدند و ما قدرت عکس العمل نداشتیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: در همین ایران روزگاری بود که محمدرضا شاه پهلوی به نماینده انگلیس گفته بود آب‌های خلیج فارس برای ما است، اما آن فرد انگلیسی در پاسخ گفته بود که غلط می‌کنید! مالکیت خلیج فارس طبق اسناد موجود برای وزارت خارجه است و شما باید از چیزی صحبت کند که مالک آن هستید.

سردار رفیعی آتانی یادآور شد: چیده شدن بساط کشورهای غربی مانند انگلیس، آمریکا و استعمارگران در جنوب ایران مرهون خون شهدا و ایثار حاج قاسم سلیمانی است که یقین دارم علت پیروزی آن‌ها در مقابل جبهه استکبار اخلاص و عمل صالح آن‌ها بوده است.

 

کدخبر: 760161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟