قزوین از استان‌های پرتقاضا برای سرمایه گذاری صنعتی است
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه دیدارهای مردمی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی تقاضا محور در استان قزوین برای پاسخگویی به درخواست سرمایه‌ گذاران در دستور کار است.
وی اضافه کرد: به همین منظور درپی توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی و ایجاد زیرساخت برای پذیرش سرمایه گذاران صنعتی در این استان هستیم.

رسولیان در ادامه با اشاره به برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان قزوین برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات و انتظارات تولید کنندگان و سرمایه گذاران گفت: در دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با سرمایه ‌گذاران و فعالان صنعتی، معدنی و تجاری این استان، مشکلات مطرح شده بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفته و برای تسهیل و رفع موانع آن‌ها دستورات لازم صادر شد.

وی تصریح کرد: مصوبات خوبی برای رونق تولید و صنعت در استان قزوین در جریان سفر رئیس جمهور پیش بینی شده که در پایان این سفر از سوی آیت الله رئیسی اعلام خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: بستر خوبی برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان با ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرک‌های صنعتی کشور از جمله استان قزوین فراهم شده که در راستای کمک به تحقق شعار امسال پیگیری شده است.

 

 

کدخبر: 775415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟