بازدید دانشجویان از روابط عمومی مخابرات اصفهان

فرشته صبائی رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید که صبح روز -شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱- برگزار شد؛ ضمن خوش آمد گویی به حضار به تشریح روند فعالیتهای این اداره در راستای ایفای نقش کلیدی روابط عمومی پرداخت.

گفتنی است، مرکز علمی-کاربردی اصفهان سیتی سنتر از به روزترین مراکز کشور است که از سال 1392 فعالیت خود را در مجموعه ی قلب شهر آغاز نموده است. شرکت پرستیژلند ایران (سرمایه گذار و مجری مجموعه های سیتی سنتر، شهرک سلامت و...) به منظور تربیت نیروی کار مناسب با نیازهای جامعه و افزایش سطح کیفی مراکز آموزشی، متقاضی فعالیت مرکز آموزش علمی - کاربردی اصفهان سیتی سنتر است.

 

این مرکز زیر نظر دانشگاه جامع علمی-کاربردی و تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال فعالیت می باشد.

 

تاریخچه روز ارتباطات و روابط عمومی

 

از سال ۱۹۶۹، هر ساله در تاریخ هفده ماه می روز جهانی ارتباطات جشن گرفته می‌شود؛ این روز مصادف با تأسیس واحد تلگراف بین‌المللی است که در سال ۱۸۶۵ تأسیس شد تا بتواند روش‌های ارتباط اورژانسی را حمایت کند و اکنون در انواع ارتباطات مشاهده می‌شود. هدف دیگر روز جهانی ارتباطات این است که به افراد کمک کند تا آگاهی بیشتری در مورد امکانات ایجاد شده توسط تکنولوژی داشته باشند و تمرکز آن بیشتر روی اینترنت و اطلاعات تکنولوژی‌های ارتباطی دیگر است. ما از این روز به عنوان راهی برای بهبود اقتصاد و جوامع نیز استفاده می‌کنیم و به دنبال راه‌هایی هستیم که ارتباطات دیجیتالی خود را گسترده کنیم.

 

روز ارتباطات و روابط عمومی در ایران

 

در تقویم ایرانی نیز ۲۷ اردیبهشت هم زمان با روز جهانی این رویداد، به عنوان روز روابط‌عمومی و ارتباطات تعیین شد

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 780782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟