عملیات جستجو و نجات در جنگل های دشت ناز همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، زهرا عرب اسدی کودک ۷ ساله اهل روستای کلاته اسد میامی روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در جنگل‌های دشت شاد کالپوش مفقود شد و از ان روز تا این لحظه تلاش برای یافتنش نتیجه ای در بر نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه تاکنون نشانه ای از این طفل گمشده پیدا نشده است گفت: از روز جمعه تاکنون تیم های امدادی و نیروهای محلی در حال جستجو برای یافتن این کودک هستند با این حال متاسفانه هنوز موفقیتی حاصل نشده است.

کمال طاهریان افزود: تمامی دستگاه های امدادی مرتبط با بسیج امکانات تلاش می کنند با توجه به ابعاد موضوع و برای رفع نگرانی خانواده ، هر روز ۲۰۰ نفر از امدادگران و اهالی محلی منطقه مفقود شدن این کودک را جستجو می کنند .

وی با قدردانی از امدادگران و سایر جستجوگران از مردم بویژه اهالی استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی و شمالی خواست چنانچه اطلاعاتی از این کودک دارند در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) و یا پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سمنان هم اکنون ۱۴ تیم تخصصی به همراه نیرو‌های مردمی در محدوده جنگل دشت شاد در حال جستجوی منطقه هستند.

 

کدخبر: 783544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟