کشتار انسان های بیگناه، یکی از مصادیق حقوق بشر آمریکایی است

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع اعضای ناحیه دانشجویی سپاه استان بیان کرد: پنج ویژگی است که در هر کسی نباشد در واقع خیر و بهره کثیری نیست. اول این است که به عهدی که قولش را داده عمل کند. ما در مقابل خداوند، جامعه و خود، در مقابل خانواده عهد داریم.

وی گفت: دومین مورد، مولفه مهم مدیریت است. مدیریت در محل کار و در زندگی شخصی می تواند نقش مهمی در انجام درست وظایف فردی و اجتماعی داشته باشد. تدبیر و مدیریت اصل بسیار مهمی است. همچنان که امروز اگر گرفتار برخی مسایل هستیم به دلیل بی تدبیری است که از دولت های گذشته برجای مانده است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: اصل سوم، حیاست. انسان در مقابل خداوند و وجدان خود، باید محفوظ به حیا باشد. امروز یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم و فرهنگی، تلاش برای گرفتن حیا در جامعه اسلامی است. حیا، اجازه نمی دهد انسان دست از پا خطا بکند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: چهارم اخلاق نیکو است هم در جامعه هم در محل کار باید انسان آراسته به خلق نیکو باشد. اصل پنجم که همه را یکجا در خود دارد، آزادگی است. یعنی اگر ازادگی باشد اخلاق خوب، تدبیر و حیا و مدیریت، وفا به عهد نیز وجود دارد. انسانی که اسیر شیطان است ازاد نیست. انسان آزاده تن به پستی نمی دهد.

وی افزود: اینکه امروز ملت ایران در زیر فشار تحریم ها قرار دارند، کار منافقانه ایست و این منافقین به دشمن گرا می دهند و به دنبال تضعیف نظام هستند. مقام معظم رهبری طی سخنرانی در 14خرداد، توصیه ها یی داشتند که یکی از توصیه های ایشان این بود که فرموند باید دروغ و فریب جنگ روانی دشمن را افشا کنید. امروز جنگ از میدان نظامی به جنگ روانی تبدیل شده است و ابلیس استاد ابدی جنگ نرم می باشد.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: استاد جنگ روانی ابلیس است و مجسمه  ابلیس امروزه امریکایی ها هستند و اولین هدفی که دنبال می کنند این است که مردم به ویژه نسل جدید ما را نسبت به جنایت های امریکا غافل کنند. چند روز اخیر سالگرد هواپیما مسافربری بود که توسط امریکایی ها ساقط شد و زنان و کودکان بی گناه به شهادت رسیدند. این حقوق بشر امریکاست.

 

کدخبر: 801752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟