با صدور احکامی از سوی مدیرعامل، روسای بهره برداری مرکز استان، تدارکات و عملیات کالا ، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و خدمات طرح ها معرفی شدند

به گزارش رکنا از اصفهان،در این مراسم مهندس عسکری، ضمن تاکید برانجام صحیح مسئولیت با توجه به برنامه ریزی مدون و در نظر گرفتن اهداف و استراتژی های شرکت توسط روسای معرفی شده، گفت: خوشبختانه در خصوص توسعه گاز با وجود گازرسانی 100درصدی به شهرها و 99.08درصدی روستاها بایستی با برنامه ریزی و تلاش و همت کلیه ی همکاران در جهت افزایش سطح کیفی خدمات، هوشمند سازی ، بهینه سازی و ارتقاء فرآیند نگهداری و تعمیرات شرکت گام های مهمی سازمان گام برداریم.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: درخواست ما از مدیران جدید حمایت از تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین و تکریم و حفظ کرامت نیروی انسانی است، اولویت تصمیم های سازمانی باید در راستای توانمند سازی سرمایه های انسانی باشد، چرا که نیروی انسانی متخصص و توانمند می توانند سهم بسزایی در راستای ارتقاء و بهره برداری سازمان داشته باشند.

 

وی، بر لزوم ارائه بهترین خدمات به مشتریان در سریعترین زمان و به بهترین نحوممکن، تاکید نمود وافزود: سازمانی که در رتبه اول تأمین انرژی استان است بایستی در ارائه خدمات نیز سرآمد و چابک باشد و باید تلاش کنیم عالیترین و بالاترین رضایتمندی را از سوی مردم و خداوند متعال کسب نمائیم.

 

همچنین وی، اعلام کرد: واحد های مخابرات و فناوری اطلاعات ادغام و از این پس تحت عنوان واحد ICT  با رویکرد و پویایی جدید فعالیت خواهد کرد.

 

لازم به ذکر است،حسین همت یار طباطبایی به عنوان سرپرست بهره برداری مرکز استان ، قربانعلی درعلی به عنوان سرپرست تدارکات و عملیات کالا، جعفر عباسی سرپرست واحد ICT  و احمد توکلی به عنوان سرپرست واحد خدمات طرح ها معرفی شدند.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 807185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟