کشف 23 میلیارد کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی/ اشراف مرزبانان مجاهد بر مرزهای استان 

به گزارش رکنا از آذربایجان‌غربی؛ سردار حسین خانی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: مرزبانان استان ضمن نظارت و کنترل مداوم و مستمر بر نوار مرز در راستای مرزبانی و حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار مناطق مرزی با جرایم مرزی مخصوصا در حوزه ترددات غیر مجاز و انواع قاچاق به جد مقابله و برخورد نموده اند.

سردار حسین خانی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیات های موفق مرزبانان استان در نوار مرز در تشریح این خبر گفت: در یک هفته گذشته مرزبانان استان با اشراف چتر اطلاعاتی و هوشیاری کامل در طی چند عملیات موفق توانستند مبلغ 18 هزار دلار، و اقلام وسایل مختلف را مقتدرانه کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با بیان ارزش 23 میلیارد و 112 میلیون ریالی کالاهای مکشوفه خاطر نشان کرد: در این راستا، 6 خودرو و 11 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار حسین خانی با اشاره به پیامد های زیان بار قاچاق خاطر نشان کرد: مرزبانان این استان به طور شبانه روزی با اقتدار کامل در مقابل هر گونه قاچاق ایستادگی می کنند تا نگذارد چرخه ی تولیدات داخلی متوقف شود.

کریم معجنی / آذربایجان‌غربی 

 

 

 

 

 

کدخبر: 821231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟