13آبان گرامیداشت مقابله با حاکمان زر و زور است

به گزارش رکنا از هشترود؛ اسداله  حیدری در این نشست طی سخنانی گفت: 13 آبان فرصت ارزشمند پاسداشت شجاعت و شهامت دانش آموزان غیرتمندی است که در راه اعتقاد و عقیده خویش و به تاسی از فرمان پیر فرزانه و رهبر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)  تا پای جان در برابر مستکبران و زورگویان ایستادند.

معاون فرماندار هشترود ادامه داد: این روز در تاریخ ایران اسلامی روز گرامیداشت فرهنگ استکبار ستیزی و مقابله با حاکمان زر و زور است.

حیدری خاطر نشان کرد: خداوند  را شاکریم که امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر شاهد نقش‌آفرینی جوانان برومند و تلاشگر خویش در عرصه های مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و کسب دستاوردهای ارزشمندی است که حاصل همت و حمیت دانش آموزان و دانش جویان سخت کوش این مرز و بوم بوده و آینده ای بسیار روشن را برای ملت عزتمند ایران نوید می دهد.

حیدری ضمن گرامیداشت 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی گفت:  روزی که ملت همیشه در صحنه ایران با نمایشی عظیم از وحدت و همدلی و با حضور گسترده در راهپیمایی این روز ضمن تکریم رشادت ها و حماسه آفرینی دانش آموزان و دانشجویان  الگویی از شهامت و شجاعت را به نمایش خواهند گذاشت .

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 838724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟