اجرای طرح شیار لرزاننده آکس جاده برای اولین بار در هشترود

به گزارش رکنا از هشترود؛ وحید آخوندزاده در مورد این طرح گفت: شیار لرزاننده آکس جاده ، جهت هشیار باش کاربران جاده‌ وایمن سازی راه های  اصلی ، برای اولین بار به صورت پایلوت در این شهرستان ، با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی ادامه داد: جهت ایمن سازی مسیر ، آشکار سازی دماغه های سه راهی قویونقشلاقی ورنگ آمیزی مقاطع کاربران آسیب پذیر، و سرعت گاه های سه راهی محور آتش بیگ ،نظر کهریزی ،سه راهی  علی آباد ، و دامناب انجام شده است.

این مقام اداره راه در ادامه به بازدید کارشناسان مربوط به  راه روستایی استان،  به همراه رئیس اداره راهداری  و حمل ونقل جاده ای هشترود از محور آتش بیگ خبر داد و افزود: بهسازی ۱/۵کیلومتر از این مسیر در حال آماده سازی است و در روزهای آینده آسفالت ریزی خواهد شد‌.

آخوند زاده در آخر به عملیات احداث راه روستایی بابک توسط اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای هشترود با همکاری ماشین آلات سنگین اداره گاز که با دستور فرماندار این شهرستان در حال انجام است نیز ،  اشاره کرد . واز کلیه ادارات ذیربط خصوصا اداره گاز هشترود ومیانه بابت همکاری در بازگشایی این مسیر تشکر وقدردانی کرد.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 840815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟