توانمند بودن معتمدین عاملی مهمی جهت حل مشکلات جامعه ایثارگران

به گزارش رکنا از ایلام؛ جمال اسدی در نشست تجلیل از معتمدین معین ایثارگر شهرستان ایلام اظهار داشت: معتمدین معین یک طرحی بسیار عالی بود که در زمان گذشته پایه گذاری شد که بین ایثارگران و بنیاد شهید و سایر ادارات تعامل ویژه ای برقرار شود.

وی افزود: حلقه اتصال بین معتمدین معین، خانواده شهدا و ایثارگران باید به گونه ای باشد که ضمن آشنایی با قوانین و مقررات اعتماد سازی انجام شود.

مدیر کل بنیاد شهید ایلام در این نشست خواستار استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت معتمدین بنیاد شهید در راستای پیگیری و انعکاس مشکلات خانواده های ایثارگران شد.

اسدی ادامه داد: توانمند بودن معتمدین معین عاملی مهم در جهت حل مشکلات گروههای مختلف ایثارگری و تعامل هر چه بیشتر با دستگاههای اداری خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی رحیم کریمی نماینده ولی فقیه در این بنیاد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های معتمدین گفت: حضور شما معتمدین معین نشانگر انگیزه های بسیار بالای این عزیزان است، و مهم ترین ویژگی معتمدین معین سرآمدی و نخبگی آن هاست،که در پیش برد اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار نقش موثری را ایفا می کنند.

در پایان این نشست، ۲۰ نفر از معتمدین معین فعال تقدیر شدند.

کوثر موسوی/ایلام

کدخبر: 852177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟