شرایط تاسیس مجتمع آموزشگاه رانندگی پایه سوم و موتورسیکلت اعلام شد

 

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ  "یونس منفرد" در تشریح جزئیات این خبر گفت: اشخاصی  که متقاضی بوده و یا قبلا " درخواست تاسیس مجتمع آموزشگاه رانندگی پایه سوم و موتورسیکلت را تحویل پلیس راهور استان داده اند حداکثر ظرف مدت 30 روز مدارک لازم و مثبته را به امور آموزشگاههای رانندگی پلیس راهور استان تحویل نمایند.

وی در ادامه افزود: پس از اتمام مهلت مقرره به هیچ درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد ضمنا" مکان مجتمع آموزشگاه رانندگی پایه سوم و موتورسیکلت بایستی در صورت مثبت بودن صلاحیت ترافیکی از سوی پلیس به  مساحت 1370 متر مربع  (170 متر مربع ساختمان اداری-200مترمربع پارکینگ-1000مترمربع سایت آموزشی) با کاربری مرتبط می باشد که فعلا" ضرورتی برای تهیه مکان آموزشگاه نمی باشد.

این مقام انتظامی شرایط مؤسس آموزشگاه رانندگی را به شرح ذیل بیان کرد و گفت:افردای که تابعیت ایرانی داشته و دارای پایان خدمت و یا معافیت بوده و حداقل 25 سال تمام با مدرک تحصیلی دیپلم می توانند متقاضی تاسیس آموزشگاه باشند.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: متقاضیانی که قبلا " تقاضای تاسیس مجتمع آموزشگاه رانندگی پایه سوم و موتورسیکلت را به پلیس راهور استان تحویل داده اند در صورت عدم ارائه مدارک مثبته و عدم مراجعه به امور آموزشگاهها جهت تنظیم فرم امتیازبندی به منزله انصراف تلقی گردیده و هرگونه اعتراض بعدی قابل رسیدگی نخواهد بود.

اسماعیل رحیمی / هشترود

 

کدخبر: 859122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟