500 تولد ددر ۹ ماهه سال  ۱۴۰۱  هشترود !

به گزارش رکنا از هشترود؛ صالح صادقی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ رتبه شهرستان در خصوص زاد وولد در رتبه ۱۵ استان می باشد.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه ۱۴۰۱ تعداد متولدین به تعداد ۵۰۰ مورد بوده که در مدت مشابه سال قبل تعداد متولدین ۴۹۶ مورد بوده که تعداد ۴ مورد با ۸/دهم در صد افزایش تولد داشته است.

صادقی اظهار کرد: از تعداد ۵۰۰ مورد نوزاد متولد شده از نظر جنسیت تعداد ۲۶۶ مورد پسر و ۲۳۴ مورد دختر می باشد و نسبت جنسی مرد به زن ۱۱۳/۷ به ۱۰۰ می باشد.

 

رئیس ثبت احوال هشترود تصریح کرد:تعداد متولدین  در شهر هشترود که محل سکونت والدین در شهر هشترود می باشد که   ۲۰۹ یعنی   ۴۲ درصد که از  ۲۰۹ مورد ۱۱۴ مورد پسر و ۹۵ مورد دختر می باشند ونسبت جنسی مرد  به زن در شهر هشترود ۱۲۰ به ۱۰۰ می باشد.

صادقی بیان کرد: تعداد   متولدین در روستاهای تابعه به تعداد ۲۹۱ مورد (۵۸درصد ) که تعداد ۱۵۲ مورد پسر و ۱۳۹ مورد دختر متولد شده اند که نسبت جنسی مرد به زن ۱۰۹ به ۱۰۰ است.

 

رئیس اداره ثبت احوال در ادامه به فوت شدگان در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ نیز اشاره کرد و افزود: تعداد فوت شدگان در ۹ماهه سالجاری ۲۱۷ مورد بوده که در مدت مشابه سال قبل تعداد فوت شدگان به تعداد ۳۱۲ مورد بوده که نسبت به سال  گذشته تعداد ۹۵ مورد با ۳۰/۴ درصد کاهش فوت داشته ایم.

صادقی در مورد ازدواج نیز گفت: در   ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۹۶ مورد ازدواج ثبت شده است که در مدت مشابه سال قبل تعداد ازدواج به ۳۹۹ مورد بود که در مقایسه با سال قبل تعداد۸/دهم در صد کاهش ازدواج داشته ایم 

 

رئیس اداره ثبت احوال هشترود در پایان به تعداد  طلاق نیز در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ نیز اشاره کرد و گفت: تعداد طلاق ثبت شده  در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ به تعداد ۹۲ مورد بوده که در مدت مشابه سال قبل به تعداد ۸۹ مورد بوده است که در مقایسه  با سال قبل ۳/۴ درصد افزایش وجود دارد.

 

خبرنگار : اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 863317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟