اعزام اکیپ برق همدان به مانور تمرینی آموزشی شمال کشور

به گزارش رکنا از همدان ، حمید طهماسبی‌خو با اشاره به برگزاری مانور تمرینی آموزشی منطقه مرکزی شمال کشور، اظهار کرد: این مانور 18 و 19 دی ماه سال جاری در سطح 1 در شهرستان کمیجان استان مرکزی برگزار شد.

وی افزود: از شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز یک اکیپ عملیاتی شامل چهار نفر سیمبان و یک دستگاه بالابر 14 متری به منظور تعمیرات شبکه فشار متوسط به این مانور اعزام شدند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه این مانور با محوریت صنعت آب و برق شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو برگزار شد، عنوان کرد: در مانور برگزار شده استان مرکزی به عنوان استان یاری‌جو و استان‌های همدان و البرز به عنوان استان‌های یاری‌رسان شرکت داشتند.

وی تصریح کرد: ارتقاء آمادگی و هم افزایی پرسنل و بکارگیری تجهیزات عملیاتی شرکت‌های صنعت آب و برق در مواجه با شرایط اضطراری و افزایش سطح هماهنگی و همکاری با استان‌های معین در شرایط اضطراری از جمله اهداف مانور بود.

طهماسبی‌خو با اشاره به اقدامات انجام شده در این مانور گفت: با حضور اکیپ‌های عملیاتی شرکت‌کننده در این مانور 5 کیلومتر از شبکه فشار متوسط استان مرکزی احداث و اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی با اشاره به مانورهای برگزار شده در استان همدان نیز افزود: از ابتدای سال تاکنون 12 مانور و رزمایش در استان همدان با هدف حفظ آمادگی و انسجام پرسنل و اصلاح و مقاوم‌سازی شبکه‌های استان برگزار شده است که تا پایان سال نیز ادامه دارد.
 

 

کدخبر: 863471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟