افتتاح کلینیک دندانپزشکی، آزمایشگاه، مرکز مشاوره و مرکز دیالیز شادروان جاسم خدابخشی همزمان با دهه فجر ۱۴۰۱

به گزارش رکنا  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

کتر ارسلان خالدی فر افزود: کلینیک تخصصی دندانپزشکی، آزمایشگاه و مرکز مشاوره و دیالیز شهرستان کیار با کمک خیران و اعتبارات دولتی در زمینی به مساخت یک‌هزار و ۵۰۰ متر احداث شده است.
وی، اعتبار هزینه شده جهت افتتاح طرح خیری کلینیک تخصصی داندانپزشکی، آزمایشگاه و مرکز مشاوره و دیالیز شهرستان کیار را بیش از ۱۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات بخش دولتی و خیری اعلام نمود.
به گفته وی، این کلینیک تخصصی یک مجموعه بهداشتی کامل است که با راه‌اندازی آن بیماران برای آزمایش‌های تخصصی و همچنین دریافت خدمات دیالیز از مراجعه به مرکز استان بی نیاز می شوند.
وی اظهار داشت: هم‌اکنون چهار تخت دیالیز در این مرکز مستقر شده و امکان توسعه تعداد تخت‌ها تا ۲۰ تخت نیز وجود دارد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این آئین با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه بهداشت و سلامت گفت:هم‌اکنون اجرای ۳۳طرح خیری در حوزه بهداشت در استان در دست اجراست.
عباس قادری افزود: طرح‌های در دست اجرای خیران حوزه سلامت در استان در حوزه بهداشت در زمینه ساخت بیمارستان، مرکز بهداشت، خانه سلامت، پانسیون پزشکان، پایگاه اورژانس ۱۱۵ است.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۵۸ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان فعال است، گفت: ۳۸ پایگاه اورژانس استان توسط خیران احداث و یا زمین آن واگذار شده است.
قادری از مشارکت بالای خیران استان در حوزه سلامت و بهداشت تقدیر کرد و گفت: برای سرعت بخشی به اجرای طرح‌های حوزه بهداشت و سلامت، باید از ظرفیت خیران بیش از پیش استفاده شود تا کمبودها و کاستی‌های این حوزه با حمایت خیران سریعتر رفع شود.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۲۳۱ طرح خیری در حوزه بهداشت و درمان در استان توسط خیران احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
گفتنی است، آئین افتتاح کلینیک(خیری) دندانپزشکی، آزمایشگاه، مرکز مشاوره و مرکز دیالیز شادروان جاسم خدابخشی با حضور معاون وزیر کشور، استاندار، نماینده مردم شهرستان های  اردل، فارسان،کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه و معاون توسعه و جمعی از مدیران دانشگاه، مدیر عامل و هیات مدیره خیرین سلامت استان، فرماندار ،امام جمعه، مسئولین شهرستان و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار همزمان با دومین روز از ایام ا... دهه مبارک فجر  افتتاح شد.

مصیبی دهکردی -چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 867141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟